> Apie mus
> Strategija
> Veiklos kryptys
Sėkmės istorijos

Pagalbos prašyti – ne gėda

Nedideliame miestelyje verslas greitai įsivažiuoja, vos tik apie jį informacija pradeda sklisti iš lūpų į lūpas. Visa kita reklama didelės reikšmės sėkmei neturi. Tokią išvadą daro Inga Mamedova, Rokiškyje įkūrusi IĮ „Meidama“ ir užsiimanti siuvimo bei prekybos drabužiais verslu.

„Iš pradžių daug nerimo kelia abejonės, ar klientų ateis, ar užteks pinigų verslui pirmuosius mėnesius išlaikyti. Metus samdomą darbą ir nebeturint pajamų šaltinio tokia baimė tikriausiai apima visus. Viskas stoja į vietas, kai tik žmonės pradeda įmonę rekomenduoti vieni kitiems. Žinoma, kad taip nutiktų, pirmiausia reikia, jog jie liktų patenkinti apsilankymu“, – sako p. Mamedova

Veiklos kryptys

Strateginės kryptys

  1. Pamatuojama pridėtinė vertė verslui.
  2. Pažangiausia valstybės valdoma institucija Lietuvoje.
  3. Didėjanti nepriklausomybė nuo biudžetinio finansavimo.
  4. Gera vieta dirbti ir tobulėti.

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas