> Eksporto plėtra
> Partnerių paieška
> Kaip pasirinkti prekybos partnerį
Sėkmės istorijos

Aktyvaus ir neįprasto laisvalaikio organizatoriai sparčiai augina verslą

Giedrius Bunevičius kartu su žmona Inga Kupetyte-Bunevičiene Kaune įkūrė UAB „Miegantys drambliai”. Tai - laisvalaikio praleidimo centras, skirtas laipiojimu susižavėjusiems žmonėms. Įmonės įkūrėjus  laipiojimas paviliojo kaip hobis dar studijų laikais. Giedrius įgijo sporto trenerio kvalifikaciją Lietuvos sveikatos universitete, o Inga yra diplomuota edukologė. Pradžioje jie  subūrė bendraminčių klubą, įsirengė nedidelę salę savo ir klubo poreikiams, kurioje galėjo užsiimti mėgstama veikla. Bendraminčių daugėjo ir jie po kelerių metų jau nebeišsiteko klubo salėje,  reikėjo plėstis. Be to, ši veikla sutuoktinius taip įtraukė, jog jie ėmė mąstyti apie savo verslą. Po 7-erių klubo veiklos metų jo įkūrėjai nusprendė visiškai atsidėti šiai veiklai ir įkurti didžiausią ir moderniausią boulderingo (laipiojimo rūšis) salę Lietuvoje ir net Baltijos šalyse. 

Kaip pasirinkti prekybos partnerį

Išsirinkus eksporto rinką, kyla klausimas, kaip parduoti produkciją šioje rinkoje, kokius partnerius pasirinkti. Todėl yra svarbu įvertinti potencialių prekybos partnerių galimybes. Tai padaryti padės atsakymai į žemiau pateiktus klausimus:

Klientai ir pardavimų apimtys

  • Kokia prekybos tarpininko darbo patirtis ir didžiausi klientai?
  • Kiek klientų aptarnauja jūsų pasirinktas prekybos tarpininkas?
  • Kiek prekybos tarpininkas turi nuolatinių klientų?
  • Ar jo pardavimų apimtys auga, ar mažėja? Kokios priežastys? Pabandykite išsiaiškinti pardavimų apimtis per paskutinius penkerius metus.
  • Kiek plati prekybos tarpininko aptarnaujama teritorija?
  • Ar prekybos agentas turi agentūrų tinklą aptarnaujamoje teritorijoje?

Realizuojama produkcija

  • Ar jis specializuotas prekybos tarpininkas? Jei ne, tai su kokiomis produkcijos grupėmis jis dirba?
  • Ar jo realizuojami produktai yra panašios paskirties kaip jūsų? Ar tai nėra konkurentiniai produktai ir ar nebus interesų konflikto?

Pajėgumai ir įranga

  • Kokias pajėgas prekybos tarpininkas skirs jūsų produkcijos realizavimo kanalų paieškai?
  • Ar jis jau turi kontaktų su potencialiais jūsų produkcijos pirkėjais?
  • Ar jis turi sandėliavimo galimybes?
  • Kokias komunikacines priemones naudoja prekybos tarpininkas?

Pardavimų skatinimas

  • Ar jis pajėgus teikti informaciją apie situaciją rinkoje, jos kitimą?
  • Kokius informacijos šaltinius jis naudoja?
  • Ar jis gali surengti jūsų produkcijos reklaminę kampaniją?
  • Kokią reklaminę medžiagą jis naudoja pristatydamas savo veiklą, įmonę?
  • Kokiomis kalbomis jis gali bendrauti?

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas