> Eksporto plėtra
> Partnerių paieška
> Skandinavijos viešųjų pirkimų projektas
Sėkmės istorijos

Prasibrauti į JAV padėjo geri komisiniai konsultantams

Vartotojų elgsenos prognozavimo sprendimus kurianti Lietuvos bendrovė „Exacaster“ JAV pasirašė antrą sutartį ir derasi su dar dviem amerikiečių telekomais. Tokių rezultatų įmonė sulaukė po pusmečio bendradarbiavimo su JAV prekybos konsultacijų kompanija „151 Advisors“, kurią VšĮ „Versli Lietuva“ pasamdė ieškoti klientų mūsų šalies informacinių ir ryšių technologijų įmonėms.

„Versli Lietuva“ sutartį su „151 Advisors“ pasirašė maždaug prieš metus. Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV)
nedidelėms lietuvių įmonėms brangu ir rizikinga dar nieko nepardavus steigti nuosavą pardavimų padalinį, o
norint čia įsitvirtinti reikia nuoseklaus darbo ir stiprių partnerių. Todėl „Versli Lietuva“ konkurso būdu
atrinko konsultantus, kad jie padėtų lietuvių informacinių ir ryšių technologijų (IRT) bendrovėms pritaikyti
JAV rinkai produktus ar paslaugas, sudėlioti kainodarą, parengti pasiūlymus potencialiems klientams.


 

Skandinavijos viešųjų pirkimų projektas

Skandinavijos rinką renkasi vis daugiau Lietuvos eksportuotojų, kaip patrauklią tarptautinės prekybos partnerę. VšĮ „Versli Lietuva“ vykdo Skandinavijos viešųjų pirkimų projektą, siekdama suteikti daugiau informacijos ir praktinių žinių verslui apie Skandinavijos viešuosius pirkimus, kaip vieną iš patekimo būdų į šią rinką. Įmonės dalyvaudamos šiame projekte, turės galimybę tinkamai pasiruošti viešiesiems pirkimams, gauti 12 mėnesių aktualią informaciją apie Skandinavijos šalyse vykstančius viešuosius pirkimus ir juose pagal galimybes dalyvauti.

Projektas vykdomas trimis etapais, kurio kiekvieno trukmė – 12 mėn. Kiekviename etape yra numatyta 70 dalyvių (įmonių), tai makimalus dalyvių skaičius viename etape. Dalyvavimas projekte yra 100 proc. finansuojamas ES lėšomis, todėl dalyvavimas nemokamas. Kiekvienas projekto etapas identiškas, t.y. kiekvieno projekto etapo metu įmonės gauna identišką paslaugų paketą.

I-asis projekto etapas vyko 2011-04 – 2012-04. Dalyvių sąrašas.

II-asis projekto etapas vyksta 2012-06 – 2012-06. Dalyvių sąrašas.

III-asis projekto etapas vyks 2012-12 – 2013-12.

Kiekvieno projekto etapo metu, kiekvienas projekto dalyvis (įmonė), gauna šį paslaugų paketą:

  1. Įvadinis seminaras apie viešuosius pirkimus ir apie Skandinavijos viešųjų pirkimų duomenų bazės naudojimą (4 val. trukmės seminaras);
  2. Specializuotas seminaras apie Skandinavijos viešųjų pirkimų procedūras (seminaro trukmė 8 val., seminaro lektorius – Švedijos viešųjų pirkimų ekspertas).
  3. Galimybė naudotis Skandinavijos viešųjų pirkimų duomenų baze (12 mėn.);
  4. 1,5 val. konsultacija Skandinavijos viešųjų pirkimų klausimais;
  5. Penkioms pirmoms įmonėms, ketinančioms dalyvauti Skandinavijos viešuosiuose pirkimuose, bus pilnai parengti visi pirkimų dokumentai;

Kvietimas registruotis į III-ajį porjekto etapą bus skelbiamas 2012 m. lapkričio mėnesio pabaigoje/gruodžio pradžioje. Rekomenduojame sekti informaciją mūsų svetainėje arba užsisakyti naujienlaiškį www.verslilietuva.lt

Projekto metu planuojama apmokyti 210 įmonių.

Mokymų medžiaga:

Daugiau informacijos apie projektą galite gauti susisiekus su vyr. projektų vadovu Evaldu Braziu, e.brazys@verslilietuva.lt, mob. tel. nr.: +37068401615.

Atnaujinimo data: 2012-10-15 14:14 val.


Projektą finansuoja Europos Sąjunga ir Lietuvos Respublika (ES struktūrinių fondų Ekonomikos augimo veiksmų programos finansavimo priemonė „Asistentas-3“).

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas