> Eksporto plėtra
> Pasiruošimas eksportui
> Eksporto marketingo planas
Sėkmės istorijos

Prasibrauti į JAV padėjo geri komisiniai konsultantams

Vartotojų elgsenos prognozavimo sprendimus kurianti Lietuvos bendrovė „Exacaster“ JAV pasirašė antrą sutartį ir derasi su dar dviem amerikiečių telekomais. Tokių rezultatų įmonė sulaukė po pusmečio bendradarbiavimo su JAV prekybos konsultacijų kompanija „151 Advisors“, kurią VšĮ „Versli Lietuva“ pasamdė ieškoti klientų mūsų šalies informacinių ir ryšių technologijų įmonėms.

„Versli Lietuva“ sutartį su „151 Advisors“ pasirašė maždaug prieš metus. Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV)
nedidelėms lietuvių įmonėms brangu ir rizikinga dar nieko nepardavus steigti nuosavą pardavimų padalinį, o
norint čia įsitvirtinti reikia nuoseklaus darbo ir stiprių partnerių. Todėl „Versli Lietuva“ konkurso būdu
atrinko konsultantus, kad jie padėtų lietuvių informacinių ir ryšių technologijų (IRT) bendrovėms pritaikyti
JAV rinkai produktus ar paslaugas, sudėlioti kainodarą, parengti pasiūlymus potencialiems klientams.


 

Eksporto marketingo planas

Eksporto marketingo plano rengimas - tai dinamiškas procesas, prasidedantis nuo pagrindinių tikslų suformavimo ir palaipsniui plečiamas, surenkant ir pateikiant tikslesnę ir detalesnę informaciją. Planavimo eigoje reikia išsiaiškinti:

  • Koks produktas turi būti pasirinktas eksportui? Kokie pakeitimai turi būti padaryti tą produktą pritaikant užsienio rinkai?
  • Kokios šalys gali būti pasirinktos jūsų produktų eksportui?
  • Kokia specifika (konkurencija, kultūrų skirtumas, importo kontrolė ir pan.) pasižymi kiekviena pasirinkta rinka ir kokia eksporto strategija turėtų būti taikoma?
  • Kokio lygio ir kaip bus nustatyta eksportuojamo produkto kaina?
  • Kokie numatomi veiklos etapai, jų eiliškumas?
  • Kiek laiko reikia kiekvienam etapui įgyvendinti?
  • Kokie įmonės darbuotojai dalyvaus ir kokie jų uždaviniai ir atsakomybė eksportuojant?
  • Kokie bus laiko ir finansiniai kaštai įgyvendinant kiekvieną eksporto etapą?
  • Kaip gauti rezultatai bus įvertinami ir panaudojami modifikuojant eksporto planą?

Eksporto marketingo plano struktūra

  • Įvadas: Kodėl įmonė turi eksportuoti?
  • Eksporto politikos tikslai ir įsipareigojimai
  • Esamos situacijos analizė
    • Prekės arba paslaugos
    • Veikla
    • Personalas ir eksporto veiklos organizavimas
    • Įmonės ištekliai
    • Šakos struktūra, konkurencija ir paklausa
  • Marketingas
    • Tikslinės rinkos atranka ir įvertinimas
    • Eksportui skirtų produktų ir jų kainų nustatymas
    • Paskirstymo - realizavimo metodai
    • Pristatymo sąlygos ir terminai
    • Pardavimų įvertinimas: Pelno ir nuostolio ataskaitos prognozavimas
  • Taktika: Veiklos etapai
    • Svarbiausios tikslinės rinkos
    • Antrinės tikslinės rinkos
    • Netiesioginis marketingas
  • Eksporto biudžetas
  • Įgyvendinimo grafikas
  • Priedas. Pagrindinė informacija apie tikslines rinkas ir šalis

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas