> Verslo pradžia
> Idėja
> Idėjų bankas
Verslo pradžia „Verslo angelų fondo I" partneris Arvydas Strumskis apie idėjų įgyvendinimą Pradedančiojo verslininko žinynas Eksporto plėtra Verslo kreditavimo skaičiuoklė Apie galimybes piliečiams ir verslui ES SOLVIT tinklas
Sėkmės istorijos

Dainius Švilpauskas, "Raguvos baldai": Kai pirmas susitikimas tampa pirmu derybų etapu

Všį „Versli Lietuva“ nuo praėjusių metų pradžios medienos ir baldų pramonės bendrovėms surengė dvi specializuotas verslo misijas į Norvegiją ir Vokietiją. Mūsų agentūros pasamdyti tose eksporto rinkose dirbantys profesionalūs konsultantai patys atsirenka Lietuvos bendroves ir suranda joms potencialių partnerių.

„Mes viešųjų pirkimų keliu Lietuvai svarbioje užsienio rinkoje surandame profesionalius konsultantus. Šie, atsižvelgdami į rinkos struktūrą, įmonių pajėgumą, atsirenka Lietuvos bendroves ir kiekvienai jų ieško potencialių partnerių,  rengia individualius susitikimus“, – aiškina Rasa Narušaitytė, „Verslios Lietuvos“ vyriausioji eksporto projektų vadovė.

Idėjų bankas

Verslas seksis, jei darysite tai, kas Jums patinka ir malonu. Prieš pradėdami verslą, turite įvertinti savo idėją: ar ji gera, ar pasiteisins, ar verslas bus naudingas Jums ir Jūsų klientams, ar jis bus pelningas, ar atneš Jums sėkmę? Patartina pradėti įgyvendinti savo verslo idėją tik išsiaiškinus, kokių rezultatų Jūs tikitės ir kuo rizikuojate. Pabandykite atsakyti į kelis toliau pateiktus klausimus, kurie padės suprasti, ar einate teisingu keliu.

Apsvarstykite savo verslo idėją:

  • Kiek kainuos verslo pradžia?
  • Ar turite pakankamai lėšų?
  • Jeigu reikės papildomo finansavimo, ar sugebėsite patenkinti bankų keliamus reikalavimus?
  • Ar gerai išstudijavote būsimos prekės ar paslaugos rinką?
  • Kuo Jūsų idėja pranašesnė už kitas, jau įgyvendintas?
  • Kodėl Jūsų pagaminta prekė ar teikiama paslauga bus reikalinga?
  • Kas bus Jūsų vartotojai ir ar juos žinote?
  • Kas bus Jūsų konkurentai?
  • Ar pajėgsite konkuruoti su jau veikiančiais ir rinkoje įsitvirtinusiais konkurentais?
  • Kuo esate pranašesni už savo konkurentus?
  • Ar numanote, kokią rinkos dalį galėtumėte užimti?
  • Ar Jūsų prekės ar paslaugos rinka yra didėjanti, ar mažėjanti?
  • Ar yra vietos rinkoje dar vienai panašiai prekei ar paslaugai?
  • Kada prekės gamyba ar paslaugos teikimas taps pelninga veikla?

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas