> Verslo pradžia
> Idėja
> Idėjų bankas
Verslo pradžia „Verslo angelų fondo I" partneris Arvydas Strumskis apie idėjų įgyvendinimą Pradedančiojo verslininko žinynas Eksporto plėtra Verslo kreditavimo skaičiuoklė Apie galimybes piliečiams ir verslui ES SOLVIT tinklas
Sėkmės istorijos

MB „Vonių meistras“, vadovas Sigitas Klimas: Svarbiausia išdrįsti pabandyti ir išnaudoti galimybes MB „Vonių meistras“, vadovas Sigitas Klimas: Svarbiausia išdrįsti pabandyti ir išnaudoti galimybes

Kiekvienas turi galimybę sukurti nuosavą verslą, bet ne kiekvienas pasinaudoja ja.  Ilgai laukdamas ir pagaliau sulaukęs, pasinaudojau ta galimybe - įsteigiau mažąją bendriją „Vonių meistras“. Įmonės  pagrindinė veikla – ilgalaikis vonių restauravimas pagal šiuolaikišką technologiją „vonia vonioje“ visoje Lietuvoje. Technologijos pagrindas - naujo akrilinio vonios įdėklo įmontavimas į senąją ketaus vonią. Pagal šią technologiją atnaujinta vonia bus šilta, stabili, be to, ji sumontuojama labai greitai. Vadinasi, klientai gali sutaupyti ne tik pinigų (juk nereikia pirkti naujos brangios vonios), bet ir laiko.  MB „Vonių meistras“ prioritetai – kokybė ir ilgalaikiškumas.

Idėjų bankas

Verslas seksis, jei darysite tai, kas Jums patinka ir malonu. Prieš pradėdami verslą, turite įvertinti savo idėją: ar ji gera, ar pasiteisins, ar verslas bus naudingas Jums ir Jūsų klientams, ar jis bus pelningas, ar atneš Jums sėkmę? Patartina pradėti įgyvendinti savo verslo idėją tik išsiaiškinus, kokių rezultatų Jūs tikitės ir kuo rizikuojate. Pabandykite atsakyti į kelis toliau pateiktus klausimus, kurie padės suprasti, ar einate teisingu keliu.

Apsvarstykite savo verslo idėją:

  • Kiek kainuos verslo pradžia?
  • Ar turite pakankamai lėšų?
  • Jeigu reikės papildomo finansavimo, ar sugebėsite patenkinti bankų keliamus reikalavimus?
  • Ar gerai išstudijavote būsimos prekės ar paslaugos rinką?
  • Kuo Jūsų idėja pranašesnė už kitas, jau įgyvendintas?
  • Kodėl Jūsų pagaminta prekė ar teikiama paslauga bus reikalinga?
  • Kas bus Jūsų vartotojai ir ar juos žinote?
  • Kas bus Jūsų konkurentai?
  • Ar pajėgsite konkuruoti su jau veikiančiais ir rinkoje įsitvirtinusiais konkurentais?
  • Kuo esate pranašesni už savo konkurentus?
  • Ar numanote, kokią rinkos dalį galėtumėte užimti?
  • Ar Jūsų prekės ar paslaugos rinka yra didėjanti, ar mažėjanti?
  • Ar yra vietos rinkoje dar vienai panašiai prekei ar paslaugai?
  • Kada prekės gamyba ar paslaugos teikimas taps pelninga veikla?

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas