> Verslo pradžia
> Idėja
> Idėjų bankas
Verslo pradžia „Verslo angelų fondo I" partneris Arvydas Strumskis apie idėjų įgyvendinimą Pradedančiojo verslininko žinynas Eksporto plėtra Verslo kreditavimo skaičiuoklė Apie galimybes piliečiams ir verslui ES SOLVIT tinklas
Sėkmės istorijos

Klaipėdoje yra ką veikti

Nors teigiama, kad mokymo paklausa Vilniuje yra net keletą kartų didesnė negu uostamiestyje, vis dėlto čia įkurtas Lyderystės ir psichologijos centras klientų nestokoja. Svarbu, kad įmonių vadovai suvoktų, kad tai, kas tinka vienai bendrovei, nebūtinai bus naudinga kitai.

Paprastai stambiosios įmonės dažniausiai užsisako vidinius mokymus, o štai smulkiosios siunčia savo atstovų į atviruosius mokymus. „Tačiau čia tyko pavojų, kad atsakymai, išgirsti į kurio nors dalyvio klausimą, nebūtinai tiks šalia sėdinčiam mokymų dalyviui“, – perspėja Jolita Pundziuvienė, Lyderystės ir psichologijos centro steigėja bei vadovė.
 

Idėjų bankas

Verslas seksis, jei darysite tai, kas Jums patinka ir malonu. Prieš pradėdami verslą, turite įvertinti savo idėją: ar ji gera, ar pasiteisins, ar verslas bus naudingas Jums ir Jūsų klientams, ar jis bus pelningas, ar atneš Jums sėkmę? Patartina pradėti įgyvendinti savo verslo idėją tik išsiaiškinus, kokių rezultatų Jūs tikitės ir kuo rizikuojate. Pabandykite atsakyti į kelis toliau pateiktus klausimus, kurie padės suprasti, ar einate teisingu keliu.

Apsvarstykite savo verslo idėją:

  • Kiek kainuos verslo pradžia?
  • Ar turite pakankamai lėšų?
  • Jeigu reikės papildomo finansavimo, ar sugebėsite patenkinti bankų keliamus reikalavimus?
  • Ar gerai išstudijavote būsimos prekės ar paslaugos rinką?
  • Kuo Jūsų idėja pranašesnė už kitas, jau įgyvendintas?
  • Kodėl Jūsų pagaminta prekė ar teikiama paslauga bus reikalinga?
  • Kas bus Jūsų vartotojai ir ar juos žinote?
  • Kas bus Jūsų konkurentai?
  • Ar pajėgsite konkuruoti su jau veikiančiais ir rinkoje įsitvirtinusiais konkurentais?
  • Kuo esate pranašesni už savo konkurentus?
  • Ar numanote, kokią rinkos dalį galėtumėte užimti?
  • Ar Jūsų prekės ar paslaugos rinka yra didėjanti, ar mažėjanti?
  • Ar yra vietos rinkoje dar vienai panašiai prekei ar paslaugai?
  • Kada prekės gamyba ar paslaugos teikimas taps pelninga veikla?

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas