Sėkmės istorijos

Pagal datą:

Filtras

Atstatyti

Didesnis iššūkis – labiau džiuginantis rezultatas. 5 išmoktos Andriaus Černiausko pamokos

Andrius Černiauskas dar neilgame profesinės karjeros kelyje jau išbandė daug, tačiau tikrai dar ne viską. Pradėjęs studijuoti žurnalistiką, pasuko į reklamos vadybą. Dirbo įvairiose Lietuvos televizijose, vadyba užsiėmė prekybos ir gamybos įmonėse. Sukaupta patirtis vis grąžindavo prie minties kurti savo verslą.

Daugiau

A. Bernatavičius: „Mūsų paslaugos - daugiau, nei žemės matavimai ir dokumentų tvarkymas“

Aurimas Bernatavičius, jaunas Alytaus verslininkas, labai nuosekliai ir kryptingai pradėjo kurti ir auginti savo įmonę. Gimęs ir augęs Alytuje, nuo 2010 m. iki 2013 m. mokėsi ir baigė Kauno miškų ir aplinkos inžinerijos kolegiją, įgijo kadastrinių matavimų ir nekilnojamojo turto vertintojo specialybę. Prieš sukuriant savo verslą, 3 metus dirbo kitoje geodeziniais matavimais užsiimančioje įmonėje, joje įgijo patirties, kėlė kompetencijas, stėngėsi tobulėti.

Daugiau

Švedo draugystė su lietuviais išsivystė į verslą

Su Lietuvos aludariais bei maisto sektoriaus atstovais dirbantis švedas Martin Jämtlid mūsų šalyje pirmą kartą lankėsi dar 2002-aisiais – jį čia pakvietė iš Lietuvos kilęs bičiulis. Prieš ketverius metus Martin Jämtlid į Lietuvą grįžo verslo reikalais, o laisvu laiku paragavęs lietuviško alaus nusprendė – šį gėrimą tikrai pamėgs ir švedai.

Daugiau
How2travel

Kaip savo pomėgį paversti verslu?

Susipažinkite su „Spiečiuje“ dirbančia ir kvapą gniaužiančias keliones organizuojančia Vilija, kuri dalinasi savo istorija.

Daugiau

Noras keisti gyvenimo stilių atvedė į nuosavą verslą

Statistinio lietuvio gyvenimas atrodo taip – baigia mokyklą ir aukštąją mokyklą, įsidarbina samdomu darbuotoju ir visą gyvenimą dirba samdomą darbą. Šis scenarijus nėra blogas, tačiau dirbant samdomą darbą yra apribojama laisvė laisvės kurti ir realizuoti savo idėjas. Kita alternatyva – kurti darbo vietą sau ir kitiems bei realizuoti savo kūrybiškumą. Gyvūnų viešbučio „Barkvilis“ įkūrėja Diana taip ir pasuko iš samdomo darbo į nuosavą verslą ir dalinasi savo istorija.

Daugiau
Siciliana1

Verslo idėja iš ilgaaulio bato formos šalies

Kasdien susiduriame su naujais potyriais, galimybėmis, tačiau ar visada jas pastebime ir įgyvendiname? Nuoseklus darbas ir naujų galimybių ieškojimas gali sėkmingai ir nesudėtingai atvesti iki nuosavo verslo. Savo istorija, koks buvo kelias iki nuosavo verslo, pasakoja Eglė Petniūnaitė, elektroninės parduotuvės www.siciliana.lt įkūrėja.

Daugiau

Kelias į Švedijos rinką driekėsi per Eksportuotojų duomenų bazę

Didžiąją savo produkcijos dalį eksportuojanti medinių baldų ir durų gamybos įmonė „Taumona“ džiaugiasi – kai kurie klientai šiuos Mažeikių verslininkus susiranda patys. Naujausias toks pavyzdys – verslo partneriai iš Švedijos, kurie pirmąjį kontaktą su mažeikiškiais užmezgė per „Verslios Lietuvos“ Eksportuotojų duomenų bazę.

Daugiau

Jei yra noro pradėti nuosavą verslą - bus ir rezultatai

Baigus mokyklą bei įgijus kvalifikaciją universitete ar kolegijoje, nedažnai jaunas žmogus susiduria su dilema – įsidarbinti ar savo įgytas žinias paversti nuosavu verslu. Kalbiname „S&G“ grožio studijos įkūrėją Sandrą Černiauskienę, kuri dalinasi savo istorija iki savo verslo.

Daugiau

Magiškas lietuviškas žvakes ir namų kvapus graibsto Londono ir Kalifornijos gyventojai

Nuo fabrikėlio savuose namuose – iki studijos sostinės Senamiestyje ir eksporto į JAV, Didžiąją Britaniją, Vokietiją ir Latviją. Visa tai natūralių sojų vaško žvakių ir namų kvapų „Smells Like Spells“ kūrėjai Vilius Malinauskas ir Marius Bartkevičius pasiekė vos per pusmetį, rašo naujienų portalaswww.delfi.lt. Anot vilniečių, jų liejamos žvakės ir kuriami namų kvapai bei smilkalai rinkoje išsiskiria ne tik estetika. Į produktus, anot jų, įmaišomas ir lašas magijos – ant žvakių raižomos runos, kvapų mišiniai neatsitiktiniai, o kiekvienoje pakuotėje pirkėjai randa instrukciją, kaip atlikti ritualą siekiant ramybės, sveikatos, darnos ar meilės.  

Daugiau

Atnaujintas prekės ženklas– užprogramuota verslo sėkmė

Dar prieš metus logistikos paslaugų įmonės viduje gimė poreikis sukurti aiškesnę „Easting“ prekės ženklo komunikaciją. Vizualinis identitetas nebuvo vienintelė siekiamybė – įmonė norėjo įtvirtinti strateginę kryptį ir „sudrebinti“ savo rinkodarą.  Po dalyvavimo „Verslios Lietuvos“ projekte „BrandLab“ bei ilgų prekės ženklo strategijos kūrimo, planavimo ir įgyvendinimo darbų, „Easting“ pristato naują korporacinį veidą savo darbuotojams, klientams, partneriams ir visai verslo bendruomenei.

Daugiau