Pranešimų dėžutė

Ši paslauga skirta susisiekti su institucijomis ir persiųsti joms dokumentus, reikalingus leidimams, licencijoms išduoti ir gauti institucijų atsakymus.

Prisijungti prie Pranešimų dėžutės

DĖMESIO!!! Visi siunčiami dokumentai reikalaujantys asmens parašo, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu ir pateikiami ADOC formatu. Skenuoto dokumento varianto nepakanka!

Prieš naudodamiesi Pranešimų dėžute, pasidomėkite, kokio leidimo reikia jūsų veiklai, ir kokia institucija jį išduoda. Leidimų, reikalingų Jūsų veiklai aprašymus, išdavimo procedūras bei išduodančias institucijas rasite portalo skiltyje Paslaugos.

 

Dažniausiai užduodami klausimai

  1. Kaip naudotis saugia Pranešimų dėžute
  2. Elektroninis parašas. Kas tai?
  3. Kaip pasirašyti dokumentus e-parašu?
  4. Kur įsigyti kvalifikuotą elektroninį parašą?
  5. Kaip pasirašyti dokumentus mobiliuoju e-parašu?
  6. Kur pasirašyti dokumentus mobiliuoju e-parašu?