> Prekių eksporto tendencijos (2012 vasaris)
Sėkmės istorijos

Klaipėdoje yra ką veikti

Nors teigiama, kad mokymo paklausa Vilniuje yra net keletą kartų didesnė negu uostamiestyje, vis dėlto čia įkurtas Lyderystės ir psichologijos centras klientų nestokoja. Svarbu, kad įmonių vadovai suvoktų, kad tai, kas tinka vienai bendrovei, nebūtinai bus naudinga kitai.

Paprastai stambiosios įmonės dažniausiai užsisako vidinius mokymus, o štai smulkiosios siunčia savo atstovų į atviruosius mokymus. „Tačiau čia tyko pavojų, kad atsakymai, išgirsti į kurio nors dalyvio klausimą, nebūtinai tiks šalia sėdinčiam mokymų dalyviui“, – perspėja Jolita Pundziuvienė, Lyderystės ir psichologijos centro steigėja bei vadovė.
 

Prekių eksporto tendencijos (2012 vasaris)

Straipsnio kuratoriai Versli Lietuva Atnaujinta: 2012-05-02
 
Prekių eksporto tendencijos (2012 vasaris)
  • 2012 m. vasario mėn. prekių eksportas siekė 5,7 mlrd. Lt. Tai buvo 10,4 proc. daugiau nei 2011 m. vasario mėn. ir 1,3 proc. daugiau nei 2012 m. sausio mėn.
  • 2012 m. vasario mėn. baldų pramonė toliau didino eksporto apimtis, metalo gaminių pramonės eksportas augo ketvirtą mėnesį iš eilės, tačiau Lietuvoje pasiūtų drabužių eksportas mažėjo penktą mėnesį iš eilės.
  • 2012 m. vasario mėn. pokyčius Lietuvos eksporto rinkų geografijoje daugiausiai lėmė mineralinio kuro eksporto pokyčiai.

Daugiau informacijos rasite 2012 m. vasario mėn. prekių eksporto tendencijų apžvalgoje ir jos prieduose

 
 
 
Verslo gidas
Eksporto gidas