> Jonas Ignatonis, „Alaus kolonėlė“ savininkas
Sėkmės istorijos

Ainis Razma,  UAB „Blue Solutions“ marketingo  vadovas Ainis Razma, UAB „Blue Solutions“ marketingo vadovas

VšĮ „Versli Lietuva“ neabejotinai kuria vertę verslui: gautos konsultantų įžvalgos ir išvados pakeitė kai kuriuos akcentus įmonės strategijoje

Jonas Ignatonis, „Alaus kolonėlė“ savininkas

Jonas Ignatonis, „Alaus kolonėlė“ savininkas

Atidaryti alaus krautuvėlę buvo sena svajonė, bet stabdė žinių stoka kaip kurti verslą, kokių leidimų ir licencijų reikia, ir kiek visa tai kainuos. Prekyba alkoholiu Lietuvoje smarkiai suvaržyta įvairių leidimų ir apribojimų, tad pirmą kartą kuriant tokį verslą labai svarbu surinkti visą reikalingą informaciją ir įvertinti įvairius tokios prekybos aspektus. Man ypatingai trūko kokio nors vieno informacijos šaltinio, kur galėčiau gauti visą ir aiškią informaciją, apskaičiuoti būsimo verslo išlaidas ir numanomas pajamas. Čia itin padėjo „Versli Lietuva“ parengti klausimynai: „Leidimai Tavo verslui“ ir „Bendrieji reikalavimai“.  Nereikėjo sukti galvos ir kaip parašyti verslo planą – pasinaudojau „Verslo plano skaičiuokle“. Ja paruoštas verslo planas tiko ir kredito unijai, kurioje gavau kreditą savo verslui. Operatyviai kurti savo verslą padėjo ir pranešimų dėžutė – galėjau pateikti dokumentus mažmeninei alkoholio licencijai gauti neišeidamas iš namų, kurie pradžioje buvo mano biuras. Elektroninis parašas, įsigytas kad galėčiau naudotis „pranešimų dėžute“ pravertė ir teikiant dokumentus Valstybinei  maisto ir veterinarijos tarnybai, naudojantis SODROS EDAS sistema.

Mano krautuvėlei skaičiuojant tik pirmas darbo savaites, jau tobulinu ją ir galvoju apie verslo plėtrą – tam man nereikia samdyti papildomų darbuotojų – beveik viską galiu padaryti iš savo darbo vietos krautuvėlėje.