Naujienos

marketing_digital_01-600x492.png

Trys patarimai apie komunikaciją

Kasmet mažų ir vidutinių įmonių skaičius didėja, tad ir konkurencija auga. Tapti ir išlikti sėkmingais gali padėti komunikacija, ji didina ir pardavimus. Lapkričio 8 d. Vilniuje vykusiame renginyje „Kas pirmiau, komunikacija ar pardavimai?“ pranešėjai dalijosi savo patirtimi, o mes savo ruožtu norime pasidalinti trimis įžvalgomis, kurias gali pritaikyti kiekvienas verslas ar bet kuris pradedantis verslininkas.

Kai nėra turinio, nėra ir komunikacijos

Investuoti į reklamą socialinėse medijose, televizijoje ar spaudoje galima daug, tačiau jei ji nėra įdomi, nepasakoja istorijos, jos įtaka pardavimams, tikėtina, bus labai nedidelė. Geras turinys gali padėti pasiekti gerus rezultatus ir turint nulį investicijų. Tai pademonstravo dvi renginio pranešėjos – Žydrė Dargužytė bei Janina Zibireva. Išskirtinė „Lech Lecha Designs“ istorija – misija kurti madą, suteikiančią antrą šansą ne tik dėvėtai tekstilei, bet ir socialiai pažeidžiamoms grupėms – pasiekė net Lietuvos Respublikos Prezidentę. O atkaklus darbas ir įtraukianti idėja padėjo suorganizuoti sėkmingą kolekcijos pristatymą be cento kišenėje.

Būti internete nebe privalumas, o būtinybė

Pasako kito renginio pranešėjo Dainiaus Kalinos, pačios lankomiausios internetinės svetainės yra „Google“, „Facebook“ ir „YouTube“. Tai patys pagrindiniai kanalai, kuriuose klientai ieško informacijos, prekių ar paslaugų. Tačiau svarbu ne tik būti internete, bet ir išsiskirti, būti randamam. Paulius Milišauskas, „Omnisend“ atstovas, pabrėžė, kad „Google“ įrankiai yra lengvas ir nemokamas būdas pažinti savo klientus, juos segmentuoti ir pasiekti būtent tuos, kurie gali atnešti didžiausius pardavimus. O žinias, kaip efektyviai panaudoti šiuos įrankius, galima įgyti nemokamoje mokymo programoje „Digital Garage“.

Numatyti kelis žingsnius į priekį

Patraukiantis turinys yra, tikslinė auditorija nustatyta, komunikacijos veiksmai vykdomi, tačiau kokio rezultato siekiame? Tad vizija, kur link eina verslas, kokie yra verslo tikslai, jų kaita – šių aspektų svarbai pritarė visi pranešėjai. Verslas turi nusistatyti, kokius tikslus nori pasiekti ir kaip komunikacija prisidės prie jų įgyvendinimo – padidinti žinomumą, skatinti pardavimus ar palaikyti kontaktą su lojaliu klientu.

Renginio pabaigoje vykusių kūrybinių dirbtuvių metu dalyviai turėjo galimybę išgirstas žinias išbandyti praktiškai. Jie įsitikino, jog prieš pasirenkant komunikacijos kanalus svarbu nustatyti savo tikslinę auditoriją. O lapkričio 22 d. renginyje „Kaip tapti pranašesniu už konkurentus?“ tęsime komunikacijos temą ir ieškosime būdų, kaip išsiskirti iš konkurentų.

Daugiau apie renginį

Registracija į renginį