Sėkmės istorijos

Pagal datą:

Filtras

Atstatyti
BFL_9929.jpg

Lietuvos mokslininkų ambicija – būti proveržio medicinoje priekyje

Lietuvoje yra daugiau nei pakankamai potencialo tam, kad taptume vienais iš biotechnologijų srities lyderių. Tuo įsitikinusi pirmosios ir kol kas vienintelės Baltijos šalyse įmonės, gaminančios individualiai pritaikytus pažangios terapijos vaistinius preparatus (PTVP), vadovė ir bendraįkūrėja Agnė Vaitkevičienė. Anot jos, pagal kiekvieno paciento poreikius kuriami medikamentai yra medicinos ateitis, prie kurios kūrimo prisideda ir Lietuva.

Daugiau

Keturi verslai visiems metų laikams

Kotrynos Laucytės istorija tikrai išskirtinė ir yra puikus pavyzdys, kaip galima mažame miestelyje atrasti tiek įvairių sričių ir jas pavesti verslu. Ji – interjero dizainerė, švenčių dekoratorė, levandų ūkininkė bei produkcijos iš levandų gamintoja. Kalbiname Kotryną, kaip jos kelias iš samdomo darbo pakrypo link nuosavo verslo.

Daugiau

Siekiant vaikiškų drabužių verslo Everesto

Lietuviškų vaikiškų drabužių „Mummymoon“ ištakų reikia ieškoti Norvegijos fiordo pakrantėje, juokauja Vėjūnė Unikauskienė, šio prekių ženklo savininkės UAB „Trinity time“ direktorė. Mat prieš 7 metus Norvegijoje gyvenusi jos draugė scenografė ir kostiumų dailininkė Ieva iš nepasitenkinimo būti tik pirmojo kūdikio mama nusprendė siūti drabužėlius, nors siuvėjos amato iki tol nebuvo ragavusi.

Daugiau

Lietuviška privačios medicinos patirtis – Airijos pacientams

Jau 22 m. Lietuvos sostinėje veikiančiam ir visiems puikiai pažįstamam Medicinos diagnostikos ir gydymo centrui kokybės užtikrinimas ir nuolatinis jos gerinimas – tai nenutrūkstanti kelionė nestandartinio mąstymo, kitokio požiūrio, veiksmų tobulinimo keliu, kuriant aukščiausią pridėtinę vertę klientams. „Kokybė mums labai svarbi, nes ši vertybė įprasmina mūsų gyvenimą ir profesinį pašaukimą – tarnauti žmogui, pacientui“, – sako Medicinos diagnostikos ir gydymo centro vadovas dr. Laimutis Paškevičius.

Daugiau

Mentorystė, įkvėpusi veikti

Aktyvus mentoriaus palaikymas ir profesionalumas – tai dvi dedamosios, kurios padėjo Romualdai Galeckienei ne tik pradėti savo verslą, bet ir įprasminti savo mėgstamą veiklą. Ponios Romualdos kuriami aksesuarai/atšvaitai padeda moterims tapti matomomis tamsiuoju paros metu bei išlikti stilingomis.

Daugiau

Rankas sukirto jau per verslo misiją Švedijoje

Įžengti į Skandinavijos baldų ir medienos rinką vienas didžiausių interjero apdailos (plokščių ir stalviršių) bei baldinės furnitūros distributorius „Termopalas“ mėgina jau antrus metus. Pernai įmonės atstovai dalyvavo „Versli Lietuvos“ organizuotoje verslo misijoje Norvegijoje ir parsivežė naudingų kontaktų, kurie pamažu vystosi ilgalaikių ir tvarių verslo santykių link. Šiemet spalio 19-20 d.  „Termopalas“ su „Versli Lietuva“ vyko į verslo misiją Švedijoje.

Daugiau

„March Design Studio“: kaip lietuviškas minimalizmas užkariavo 1/4 pasaulio

Lietuvoje prekių ženklas „March“ girdėtas vos keletui. Dažniausiai tiems, kurie domisi originaliu daiktų dizainu, ieško unikalių aksesuarų sau ar namams. Tačiau užsienyje, ypač Skandinavijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir net Japonijoje, „March“ yra vertinamas kaip estetikos ir kokybės garantas. Apie tai, kaip iš pirmo žvilgsnio paprastos idėjos užkariavo net 53 pasaulio šalių gyventojų širdis pasakoja Eglė Opeikienė, „March Design Studio“ įkūrėja ir direktorė.

Daugiau

Lietuvišką liną pamėgo ir išrankieji japonai

Tokijuje vykusioje parodoje „Interior Lifestyle“, į kurią Lietuvos įmonėms kelionę rengė „Versli Lietuva“, lino tekstilės gaminius pristačiusi UAB „Jūratė.eu“ dalyvavo pirmą kartą, tačiau šioje rinkoje jie nėra naujokai. Jau beveik 15 m. ši lietuviško kapitalo kompanija į Japoniją eksportuoja sukneles, rankines ir namų tekstilę.

Daugiau

Iš JAV grįžo į Lietuvą – parduoti unikalų produktą JAV moterims

Lietuvai itin skatinant emigrantus grįžti ir dirbti tėvynėje, vis daugėja įkvepiančių pavyzdžių apie sėkmingą sugrįžimą ir verslo įkūrimą. Vilmantė Markevičienė, prekių ženklo „Gentle Day“ įkūrėja ir produktų dizainerė, grįžo iš JAV, atrado nišą verslui, tačiau užjūrio šalies neapleido: moteris su vyru verslą iš Lietuvos ir Europos sparčiai plečia JAV – jiems tai puikiai pavyksta.

Daugiau

Nepatogias kasdienes moteriškas procedūras išbandžiusios mamos nusprendė įkurti verslą

„Bendras mūsų kelias prasidėjo ISM universitete, nors ten net nebuvome pažįstamos“, – nusijuokia Grytė (28) ir Arūnė (30). Šiuo metu jos jau abi mamos, tačiau jų istorija paneigia stereotipą, jog dažnai verslios moterys, būdamos motinystės atostogose, nenustygsta vietoje ir ima kurti svajones apie nepriklausomą veiklą. Ši istorija kitokia.

Daugiau