Renginio informacija

Renginių kalendorius

Kada

2016-11-30 10:00


Kur

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Gedimino pr. 38, Vilnius


Organizatorius

Versli Lietuva


Pridėti į kalendorių

Versli, veikli, išmani

Lapkričio 30 dieną visas verslias, aktyvias, išmanias moteris kviečiame atvykti į Ūkio ministeriją. Organizuojame renginį moterims, norinčioms, bet dar nedrįstančioms įkurti, turinčioms, bet abejojančioms, ar plėsti savus verslus. Pabendrausime, patarsime ir padėsime pasiruošti pirmuosius veiksmus, žengiant savo verslo kūrimo ir plėtimo link.

Kartu su mūsų viešniomis pranešėjomis spręsime aktualiausius su verslo kūrimu ir plėtra susijusius klausimus, semsimės patarimų, kaip suvaldyti šeimą ir verslą, bandysime atsakyti į klausimą, kodėl verta pagalvoti apie technologinio verslo kūrimą, ir visa tai įrodysime tikrais pavyzdžiais ir Jūsų sėkmės istorijomis.

PRANEŠĖJOS

Pranešimo tema: „Ir kaip viską suspėti?“

Sabina Daukantaitė - populiaraus tinklaraščio 7taskai.lt autorė, reklamos agentūros adcacao kūrybos vadovė, 7 vaikų mama.

Sabina yra daugiau nei penkiolikos metų patirtį turinti reklaminės komunikacijos specialistė, dirbusi didžiosiose reklamos agentūrose tekstų kūrėja, kūrybininke, stratege. Prieš metus, iš didelio noro susikurti jaukią kūrybinę zoną sau ir bendraminčiams, patirti darbe saldų bendradarbiavimo jausmą, Sabina įkūrė reklamos agentūrą adcacao. Čia ji dirba kūrybos vadove.

Sabina - diplomuota dizainerė, todėl neseniai ėmėsi dar vienos verslo idėjos - vysto konceptualių daiktų prekinį ženklą cheerchill.

Ji - Švietimo ministerijos projekto “Kūrybinės partnerystės” dalyvė, socialinių iniciatyvų autorė, Beepart kūrybinių dirbtuvių komandos narė.

“Esu tūkstančius kartų girdėjusi klausimą, - “Ir kaip tu viską suspėji?” Pabandžiau pati sau atsakyti į klausimą ir atsakymu pasidalinti su kitais.“ Tad 2016 metų “Lietuvos veikliausia moteris” pasidalins asmeniška patirtimi, kaip moteris, turinti didelę šeimą, atranda laiko prasmingai savirealizacijai ir profesinei veiklai.

 

Pranešimo tema: „Ką iš tiesų realybėje reiškia frazė „augančio verslo iššūkiai“? Strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ atvejis“

Orijana Mašalė yra strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ steigėja ir vadovė.

Orijana turi 15 metų patirtį komunikacijos srityje, 12 metų dirba įvairių organizacijų ar jų padalinių vadove. Ji dirbo energetikos bendrovės „Chevron“ patarėja, draudimo bendrovės „If“ Rinkodaros departamento vadove, Valstybės kontrolės Komunikacijos ir tarptautinių ryšių departamento direktore, dirbo ūkio ministro patarėja. Taip pat Orijana ėjo Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos Tarybos pirmininkės pareigas.

Orijana skaito pranešimus komunikacijos ir reputacijos temomis Lietuvoje ir užsienyje, moderuoja verslo renginius, dalyvauja tarptautinių ir nacionalinių komunikacijos projektų apdovanojimų vertinimo komisijų darbe.

„Kai skaitydavau frazę „augančio verslo problemos“, ji atrodydavo juokinga – juk kas gali būti geriau nei sparčiai augantis verslas! Tačiau kai praktiškai teko spręsti klausimus, kada ir kokius darbuotojus metas samdyti ir kartu kaip išlikti pelningai veikiančia įmone, kaip rasti augimui tinkamą biurą, kuriems klientams sakyti „metas atsisveikinti“, supratau, kad augimas yra ne tik džiaugsmas.“ Apie visa tai – pagal „Verslo žinių“ reitingą pelningiausios ir sparčiausiai augusios 2015 metų ryšių su visuomene bendrovės vadovės pranešime.

 

Pranešimo tema: „Išmanių verslų kūrimas ir vystymas.“

Dalia LašaitėCGTrader vadovė ir viena iš įkūrėjų. CGTrader yra pasaulinė 3D modelių prekyvvietė, kur 3D dizaineriai pardavinėja 3D modelius klientams reklamos, architektūros, video žaidimų, filmų, virtualios realybės ir 3D spausdinimo srityse. Šia platforma naudojasi daugiau nei 700,000 profesionalių dizainerių iš 113 šalių. Tarp CGTrader klientų yra tiek individualių animacijos ar žaidimų studijų, tiek Fortune 500 korporacijų tokių kaip Microsoft, Boeing ar General Electric. CGTrader investuotojai yra Intel Capital, Practica Capital ir verslo angelai.

Pirmą startuolį Dalia įkūrė būdama 22 metų. Nors nei pirmasis, nei antras po keleto metų įkurtas startuolis neišgyveno, Dalia nedvejojo, kad tai yra tai, ką ji nori daryti. Visos išmoktos pamokos buvo labai naudingos, kuriant trečiąjį – CGTrader.

Viena iš ryškiausių Europos startuolių įkūrėjų moterų ir pasidalins visa sukaupta informacija apie išmanių verslų kūrimą ir vystymą.

 

Pranešimo tema: „Versli, veikli ir išmani moteris – sėkmės ir įkvėpimo istorija.“

Jurgita Šilinskaitė-Venslovienė – prekės ženklo Nautical Breeze įkūrėja, Klaipėdos universiteto tarybos narė, Išmanių moterų asociacijos „Idėjų pakrantė“ valdybos pirmininkė, Lietuvos didžiosios kunigaikštienės Birutės Klaipėdos regiono karininkų šeimų moterų draugijos valdybos narė, energetikos bendrovės „Klaipėdos nafta“ administravimo skyriaus vadovė, dviejų vaikų mama.

Jurgita turi daugiau nei 10 metų  tarptautinių ir nacionalinių projektų, finansuotų Europos Komisijos, Europos Sąjungos struktūrinių bei kitų fondų, valdymo patirties. Kaip ekspertė atlieka projektų nepriklausomus vertinimus. Atitinkamai darbo patirtis apima platų spektrą juridinių asmenų įvairiuose sektoriuose: koncerne MG Baltic, Ignalinos atominėje elektrinėje, Ugdymo plėtotės centre prie LR švietimo ir mokslo ministerijos, Nacionalinės plėtros institute.

Magistro kvalifikacinį laipsnį turinti moteris atvirauja, kad „jei nori, viskas yra įmanoma“. Tuo įsitikinkite ir Jūs.

PRAKTINĖ DALIS

Verslo pradžia

Dr. Donatas Jonikas – rinkodaros agentūros UAB „Marketologai“ įkūrėjas ir vadovas, inovatyvių verslų rinkodaros ekspertas.

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau kaip 10 metų patirtimi. Įgyvendino verslo projektus Ukrainoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Kinijoje, Mauritanijoje ir kitose šalyse. Padėjo išgryninti ir realizuoti rinkodaros strategijas daugiau kaip 50 įmonių pradedant nauja laivų remonto įmone Klaipėdos uoste, baigiant 97 mln. EUR vertės pirolizės jėgainės projektu Donetske.

Donatas gilinasi į inovatyvių ir nestandartinių verslų rinkodarą, šiemet atliko daugiau nei 1.000 startuolių tyrimą visame pasaulyje ir baigia rašyti knygą „Startup Evolution Curve“, kurioje pateikia metodiką, kaip inovatyvias idėjas paversti pelningu ir augančiu verslu.

 

Verslo plėtra

Domantas Širvinskas – mokymų centro EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas.

Domantas su komunikacija internete dirba daugiau nei aštuonerius metus, Facebook rinkodaros moko daugiau nei metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką.

Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics.

 

 

Eksportas.

Andrius Bartminas – VšĮ „Versli Lietuva“ eksporto departamento vyriausiais projektų vadovas.

Andriaus ekspertinės veiklos sritys: gynybos ir saugumo pramonės, atsinaujinančios energetikos sektoriuose veikiančių verslų vystymas bei plėtra tarptautinėse rinkose, konsultacijos įmonėms planuojančioms arba įgyvendinančioms eksporto plėtrą į Kinijos, Artimųjų Rytų rinkas.

Andrius taip pat turi didesnę nei aštuonerių metų patirtį dirbdamas ICT sektoriuje pardavimo bei verslo plėtros srityse, dirbant su dideliais (biudžetas daugiau kaip 1 mln. EUR)  IT projektais. Jo įkvėpimo šaltinis: sprendimo paieška, kūrimo procesas. Kaip teigia Andrius, „yra žmonių, kurie niekada neklysta todėl, kad jų niekada nevargina jokios protingos mintys.“

 

Renginio pradžia 10 val, registracija nuo 9:30 val.
Renginys dviejų dalių: seminaras ir praktiniai užsiėmimai.

Numatoma renginio pabaiga – 18:00 val. 

Renginio programa

Renginys organizuojamas kartu su Lietuvos Respublikos Ūkio ministerija.

Renginys nemokamas, tačiau dalyvių skaičius ribotas.

Atsiprašome, tačiau dėl maksimalaus registracijų skaičius, registracija sustabdyta.