Naujienos

2021 m. pirmo ketvirčio eksporto rezultatai liudija: metai bus geri
2021-05-07

2021 m. pirmo ketvirčio eksporto rezultatai liudija: metai bus geri

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. pirmąjį ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2020 m. laikotarpiu, Lietuvos prekių eksporto vertė paaugo 5,2 proc. , be naftos produktų – 7,2 proc. Lietuviškos kilmės prekių eksportas augo dar sparčiau – 8,5 proc., o be naftos produktų augimas buvo dviženklis – didėjo net 13,3 proc.    

Inovacijų agentūros startas – kitų metų pradžioje
2021-05-06

Inovacijų agentūros startas – kitų metų pradžioje

Kitų metų pradžioje veiklą turėtų pradėti Inovacijų agentūra, kuri taps vienintele įstaiga, atsakinga už visos inovacijų ekosistemos vystymą ir visus inovacinės veiklos etapus – nuo idėjos plėtojimo iki produktų pateikimo rinkai. Inovacijų agentūros koncepcijai trečiadienį pritarta Vyriausybės pasitarime.

Kaip keitėsi prekybiniai santykiai su Skandinavijos šalimis per 2020 metus
2021-05-04

Kaip keitėsi prekybiniai santykiai su Skandinavijos šalimis per 2020 metus

„Versli Lietuva“ skelbia 2020 m. Lietuvos prekybinių santykių su Švedija, Norvegija, Danija ir Suomija apžvalgas. Jose pateikiami pagrindiniai dvišalių prekybinių santykių rodikliai, apžvelgiamos Švedijos ir Norvegijos ekonomikos ir analizuojami perspektyviausi sektoriai lietuviškos kilmės prekių eksportui.

Socialinio verslo forumo ašis – EBPO rekomendacijų Lietuvai įgyvendinimo klausimai
2021-05-03

Socialinio verslo forumo ašis – EBPO rekomendacijų Lietuvai įgyvendinimo klausimai

Gegužės 5 dieną jau aštuntąjį kartą vyks Socialinio verslo forumas, kuris suburs socialinio verslo bendruomenę, politikos formuotojus, akademikus, Lietuvos ir užsienio gerųjų praktikų atstovus apžvelgti ir padiskutuoti apie Lietuvos socialinio verslo aplinkos iššūkius. Forumo pranešimų repertuare – socialinio verslo teisinis reglamentavimas, paslaugų perdavimas, poveikio matavimas ir investicijos į socialinį verslą. 

Verslai kviečiami kreiptis dėl išlaidų intelektinės nuosavybės objektų apsaugai kompensavimo
2021-04-30

Verslai kviečiami kreiptis dėl išlaidų intelektinės nuosavybės objektų apsaugai kompensavimo

Kiekvienas verslas, kurdamas prekes ar paslaugas, savo verslo procesuose sukuria daugiau ar mažiau intelektinės nuosavybės objektų, kuriuos svarbu apsaugoti.

Lietuvoje Nobelio premijos laureatas pristatys išradimą, naudotą ir kovai su COVID-19
2021-04-29

Lietuvoje Nobelio premijos laureatas pristatys išradimą, naudotą ir kovai su COVID-19

Didžiausio Baltijos šalyse gyvybės mokslų forumo „Life Sciences Baltics“ mokslinėje konferencijoje šiemet pagrindinį pranešimą skaitys chemijos srities Nobelio premijos laureatas dr. Richardas Hendersonas. Tarptautinis gyvybės mokslų forumas Lietuvoje  virtualiai vyks rugsėjo 20-24 dienomis.

spinner

Sėkmės istorijos

Įjungti poveikį: hobį keliauti mama pavertė socialiniu verslu

Įjungti poveikį: hobį keliauti mama pavertė socialiniu verslu

Vilma Vainorė savo pomėgį keliauti pavertė socialiniu verslu: subūrė trokštančių keliauti šeimų bendruomenę ir įkūrė organizaciją „Keliaujančios mamos” – virtualų turizmo ir savitarpio pagalbos centrą. Projektas, propaguodamas aktyvų gyvenimo būdą, siekia padėti mamoms rasti balansą tarp rūpinimosi vaikais ir savimi. Prieš metus „Keliaujančios mamos“ prisijungė prie socialiniams verslams skirto „Įjunk poveikį“ projekto ir gautos paramos dėka patobulino savo veiklos procesus.

 

Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

Antrajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Žydrūnę Vitaitę, „Eldes“ pardavimų vadovę, apie tai, kaip B2B partnerystėmis kurti pasitikėjimą ir perduoti šį jausmą galutiniam produkto vartotojui.

Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Pirmajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus kalbama, kokia yra Lietuvos pristatymo užsienyje strategija ir kaip ji buvo kuriama. Vystant Lietuvos prekės ženklą buvo sutarta, kad pagrindinė Lietuvos pristatymo užsienyje ašis yra ekonomika. Tokia strategija yra ir praktiška, ir funkcionali.

Mokymų trenerė rado būdą, kaip padėti tobulėti tiems, kurie neturi laiko

Mokymų trenerė rado būdą, kaip padėti tobulėti tiems, kurie neturi laiko

Prasidėjus karantinui ir renginiams bei mokymams persikėlus į virtualią erdvę, verslo mokymų trenerė Liana Mogišaitė nieko nelaukusi ėmė realizuoti jau kurį laiką brandintą idėją – kurti itin trumpus, koncentruotus mokymų įrašus, kurie sugulė į „Milžinų klubas“ platformą. Šiuos 2-7 minučių trukmės efektyvumo mokymus Liana vadina „piliulėmis“, kurios skirtos vis mažiau laiko turinčiam, bet žingeidžiam ir tobulėti siekiančiam šiuolaikiniam žmogui.

 

Lietuvių gaminamas pašaras šunims skinasi kelią užsienio rinkoje: didžioji eksporto dalis – į Jungtinę Karalystę

Lietuvių gaminamas pašaras šunims skinasi kelią užsienio rinkoje: didžioji eksporto dalis – į Jungtinę Karalystę

Kol lietuviai savo mylimus augintinius šeria žinomų užsienio prekės ženklų gaminamu ėdalu, lietuviškas maistas šunims „Rocketo“ skinasi kelią už šalies ribų. Prieš beveik trejus metus Vilniuje įkurta įmonė „Keto maistas“ šiandien džiaugiasi sėkmingai eksportuojama produkcija į Jungtinę Karalystę – lietuviška prekė čia jau spėjo rasti savo pirkėją.

Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą

Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą

Linksmas, lengvai įsimenamas ir keliantis minkštumo asociaciją. Tokius tris kriterijus kurdamas prekės ženklo „Pušku Pušku“ pavadinimą dar prieš daugiau nei dešimtmetį išsikėlė įmonės įkūrėjas, jos vadovas Remigijus Balčiūnas.

spinner