Sėkmės istorijos

Įjungti poveikį: socialinio verslo idėja gimė iš noro mokyti

Įjungti poveikį: socialinio verslo idėja gimė iš noro mokyti

Virtualios mokyklos „Digiklasė“ įkūrėjai pasakoja, jog pradėti socialinį verslą paskatino noras mokiniams suteikti visas sąlygas tobulėti, augti ir atrasti savo kelią. „Digiklasė“ organizuoja atviras, internetu vykstančias 5–12 klasių mokiniams skirtas pamokas ir siekia tapti per 10 000 moksleivių vienijančia mokykla. Norėdami įgyvendinti savo tikslus, „Digiklasė“ mokyklos įkūrėjai Mantas Stonkus, Silvestras Stonkus ir Eimantas Bekėža prisijungė prie socialiniams verslams skirtų „Įjunk poveikį“ veiklų.

Įjungti poveikį: kavos puodeliu mažina atskirtį ir naikina stereotipus

Įjungti poveikį: kavos puodeliu mažina atskirtį ir naikina stereotipus

Socialinis verslas „Solidarumo kava“ prisideda prie neįgaliųjų atskirties mažinimo ir skatina proto negalią turinčius jaunuolius drąsiau mokytis naujų įgūdžių. Prieš metus „Solidarumo kava“ prisijungė prie „Įjunk poveikį“ projekto ir įgyvendino seną svajonę: komanda, pasinaudojusi projekto parama, įsigijo verslo vystymui reikalingą kavos triratį, su kuriuo važinėja po Panevėžio miestą ir prekiauja gėrimais bei desertais.

Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje

Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje

Vilniuje įsikūrusio nestandartinių baldų gamintojo „Solid Supply“ naują produktą – inovatyvų darbo vietos sprendimą galima pamatyti tiek Lietuvos, tiek ir Prancūzijos elektroninėse parduotuvėse. Lietuviai kūrėjai sako, kad prasidėjus pirmajai koronaviruso pandemijos bangai ir savo veiklą sustabdžius restoranams ir viešbučiams, su kuriais dažniausiai ir dirbo ši įmonė, jie priėmė itin pasiteisinusį sprendimą savo naują produktą eksportuoti.

Įjungti poveikį: įkūrė neįgaliųjų modelių agentūrą ir negalią pavertė supergalia

Įjungti poveikį: įkūrė neįgaliųjų modelių agentūrą ir negalią pavertė supergalia

Negalia gali tapti supergalia, o talentai – supeherojais. Tokios mintys dar prieš gerą pusmetį ėmė vis dažniau suktis socialinių verslininkių Emos Navickienės ir Aistės Krušinskaitės galvose. Jos susimąstė – kodėl taip retai reklamose galime išvysti neįgaliuosius? Socialinės verslininkės nusprendė pakeisti šią situaciją ir pradėjo vystyti Lietuvoje unikalų projektą – įkūrė „Hero Talents“ neigaliųjų modelių ir pranešėjų agentūrą, prie kurios realizavimo prisidėjo socialiniams verslams skirtas „Įjunk poveikį“ projektas.

 

Juvelyrė Vaiva Vaidžiulienė: nepakanka gero produkto – reikia žinoti, kaip jį parduoti

Juvelyrė Vaiva Vaidžiulienė: nepakanka gero produkto – reikia žinoti, kaip jį parduoti

Vaiva Vaidžiulienė save pirmiausia pristato kaip mamą, o tik po to kaip verslininkę-juvelyrę. Būtent išėjusi ilgų motinystės atostogų, Vaiva nusprendė persikvalifikuoti ir imtis širdžiai mielos veiklos – gaminti personalizuotus papuošalus. Vaiva neslepia, jog kurti verslą nėra lengva, tačiau jai padėjo “Verslios Lietuvos” verslo mentorių tinklo ekspertė Gintarė Buinovskė.

Karantino metu atgaivino verslą ir pradėjo vystyti naują projektą

Karantino metu atgaivino verslą ir pradėjo vystyti naują projektą

Karantinas daugumai verslininkų sukėlė iššūkių ir ne vienam teko perdėlioti savo verslo planus. Taip nutiko ir Alytaus bendradarbystės centro „Spiečius“ narei, verslininkei Živilei Stumbrienei. Kelerius metus vystytą „Padūde design“ verslą teko pristabdyti, tačiau neilgam – Živilė savo veiklą atgaivino verslo mentorystės programos metu. Negana to, Živilei kilo ir naujo projekto idėja – reaguodama į rinkos poreikius, pradėjo kurti maisto tinklaraštį „Valgė spalvė“.

Spietiečiai Toma ir Robertas: verslas – ne tik kūryba, bet ir laisvė

Spietiečiai Toma ir Robertas: verslas – ne tik kūryba, bet ir laisvė

Klaipėdos „Spiečiaus“ nariai Toma ir Robertas Liutikai įkūrė įmonę „Pilna galva“ ir šiuo metu vysto prekės ženklą „Kūnas Mags & Books“. Spietiečių galvos išties pilnos idėjų – leido žurnalą, kuris išaugo į knygyną, rašo tinklaraštį, kuria tinklalaides, teikia dizaino bei komunikacijos paslaugas ir tuo nė neketina apsiriboti. Nepaisant didelio veiklų kiekio, Toma ir Robertas neabejoja: verslas – ne tik kūryba, bet ir laisvė.

 

Užsidirbti nesiekianti verslininkė – pirmiausia nori save realizuoti

Užsidirbti nesiekianti verslininkė – pirmiausia nori save realizuoti

Prekės ženklo „Raminta VM” įkūrėja Raminta Vaišnorienė, nors kuria prabangius rankų darbo kašmyro drabužius, teigia, jog pelnas – nėra jos prioritetinis tikslas. Raminta pirmiausia kuria savo malonumui ir siekia klientams pristatyti išskirtinius drabužius. Vis tik menininkė pripažįsta, jog vystyti verslą yra kur kas sudėtingiau nei tikėjosi, todėl pasinaudojo galimybe pasisemti patirties iš patyrusių verslininkų ir dalyvavo „Verslios Lietuvos“ organizuotoje verslo mentorystės programoje, kuri vyko Klaipėdos „Spiečiuje“.

 

Karantinas šiauliečiams verslininkams nesutrukdė siekti tikslų – startuolis  pritraukė 100 000 eurų investiciją

Karantinas šiauliečiams verslininkams nesutrukdė siekti tikslų – startuolis  pritraukė 100 000 eurų investiciją

Šiaulių bendradarbystės centro „Spiečiaus“ nariai Benas Dobrikas ir Emilis Markulis yra patyrę verslininkai: sukūrę ne vieną verslą dabar drauge vysto „Getfix“ platformą, kuri jau sulaukė investuotojų dėmesio ir pritraukė 100 000 eurų investiciją.

Įjungti poveikį: hobį keliauti mama pavertė socialiniu verslu

Įjungti poveikį: hobį keliauti mama pavertė socialiniu verslu

Vilma Vainorė savo pomėgį keliauti pavertė socialiniu verslu: subūrė trokštančių keliauti šeimų bendruomenę ir įkūrė organizaciją „Keliaujančios mamos” – virtualų turizmo ir savitarpio pagalbos centrą. Projektas, propaguodamas aktyvų gyvenimo būdą, siekia padėti mamoms rasti balansą tarp rūpinimosi vaikais ir savimi. Prieš metus „Keliaujančios mamos“ prisijungė prie socialiniams verslams skirto „Įjunk poveikį“ projekto ir gautos paramos dėka patobulino savo veiklos procesus.

 

Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

Antrajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Žydrūnę Vitaitę, „Eldes“ pardavimų vadovę, apie tai, kaip B2B partnerystėmis kurti pasitikėjimą ir perduoti šį jausmą galutiniam produkto vartotojui.

Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Pirmajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus kalbama, kokia yra Lietuvos pristatymo užsienyje strategija ir kaip ji buvo kuriama. Vystant Lietuvos prekės ženklą buvo sutarta, kad pagrindinė Lietuvos pristatymo užsienyje ašis yra ekonomika. Tokia strategija yra ir praktiška, ir funkcionali.

Daugiau
spinner