Ar naujoje „ne burgerių“ eroje išliks tie patys higienos reikalavimai?

2019-05-06
Ar naujoje „ne burgerių“ eroje išliks tie patys higienos reikalavimai?

Kiekvieną dieną praeinant didmiesčių gatvėmis matome vis naują restoraną, kavinę ar savitarnos bistro ir beveik tokį patį skaičių užsidarančiųjų. Iš pirmo žvilgsnio atrodo – normali gyvenimiška dinamika. Iš kitos pusės – klausimas, o kodėl atrodo jau prisijaukinta vieta, kur padavėjas net pasitinka su plačia šypsena įsiminęs pastovaus kliento veidą, ir su maisto kokybe atitinkančia kaina, netikėtai ima ir užsidaro.

„Matydamos tokią aktyvią dinamiką ir tiek daug verslo rebusų, su kuriais susiduria ypač maitinimo sektoriuje patirties neturintys startuoliai, nusprendėme sujungti pajėgas ir pasidalinti daugiau nei 20 metų sukaupta patirtimi“, – pristato maitinimo įstaigų konsultacinės įmonės „Kitchen RULES“ įkūrėjos Jurgita Viltrakienė, maisto technologė ir inžinierė, ir Ieva Vaičiūnaitė, rinkodaros ekspertė.

Idėja ir nesąmoninga jos supratimo grandinė

Idėja, koncepcija, profilis ar kitu pavadinimu galime apibrėžti naujos vietos veidą. Mąstant, kad kaimynas kepa dar vis madingą, skanų burgerį ir pas jį sunku atrasti laisvą staliuką, tai ir aš pabandysiu. Toks metodas šiai dienai – jau nebetinkamas.

„Reikia įvertinti visą būsimo kliento kelią, lyg patys važiuotume ar eitume į naują vietą pavalgyti. Pradedant nuo jos atradimo „Google“ paieškoje ar socialiniuose tinklalapiuose, parkavimo patogumo iki skanaus pirmojo kąsnio burnoje“, – dėsto rinkodaros ekspertė Ieva Vaičiūnaitė. „Dažnai pamirštame, kad tokiu mažu barjeru, ar pirmąja emocine siena gali tapti ir paprasti laipteliai, kuriais sunku užkelti vaikišką vežimėlį. Nes ne kiekviena mama norės kas kartą prašytis pagalbos atėjusi skanios kavos su mėgstamo pyrago gabaliuku. Ar net per didelis šaukštas gali daryti įtaką mūsų pasąmoniniam maitinimo vietos pasirinkimui. Kartais nesuprasdami, kodėl ten nenorime eiti, tiesiog pasirinksime kitą vietą. Ir visa ši grandinė šių emocinių stotelių, labai svarbi kuriant ir galvojant apie naują maitinimo vietos idėją“, – savo įžvalgomis dalinasi I. Vaičiūnaitė.

20 būtinųjų dokumentų

Patalpų įvertinimas specialisto akimis gali apversti Jūsų gražias perspektyvas aukštyn kojomis. „Kartais vieta atrodo labai patraukli, tačiau įrengti tinkamą vėdinimą ar surinkti pusės kaimynų parašus, skamba tikru kantrybės išbandymu bei rimta investicija, o kartais tai misija neįmanoma“, – komentuoja Jurgita Viltrakienė. „Kitas svarbus žingsnis dar prieš pradedant įrengimo darbus – tai technologinio plano paruošimas numatant gamybinius procesus bei jų apimtis. Teisingas gamybinių patalpų išplanavimas – tai mūsų viena pagrindinių paslaugų. Planas ruošiamas remiantis ne tik galiojančiais reglamentais, normomis bei įstatymais, tačiau vadovaujamasi ir plačiai taikomais „Lean“ metodais ir įrankiais, kurių pagrindinis tikslas – naudojant mažiausius išteklius, kurti didesnę vertę klientui, optimizuoti darbo vietas ir procesus“, – pasakoja J. Vitrakienė.

„Kitchen RULES“ ekspertės gegužės mėnesį savo patirtimi dalinsis bendradarbystės centruose „Spiečius“ organizuojamų renginių „Kas pakeis burgerių erą? Reikalavimai maitinimo įstaigoms“ metu. Jos aptars tiek reikalavimus, kurie yra taikomi pradedant maitinimo verslą, tiek ir rinkodaros aspektus, kurie padeda pritraukti ir išlaikyti savo klientą.

Daugiau apie renginį Alytuje bendradarbystės centre „Spiečius“, gegužės 10 d. Registruokitės čia: https://bit.ly/2DDvmao

Toliau skaitykite

Nemokamos verslumo erdvės „Spiečius“ įsikurs Kėdainiuose ir Marijampolėje
Nemokamos verslumo erdvės „Spiečius“ įsikurs Kėdainiuose ir Marijampolėje
2019-05-24

Rudenį duris atvers dar du bendradarbystės centrai „Spiečius“. Siekdama skatinti verslumą regionuose Ekonomikos ir inovacijų ministerija juos įkurdins Kėdainiuose ir Marijampolėje.

Lietuvos įmonės kasmet vis geriau vertina verslo priežiūros institucijų veiklą
Lietuvos įmonės kasmet vis geriau vertina verslo priežiūros institucijų veiklą
2019-05-17

Lietuvos įmonės vis labiau pasitiki šalies verslo priežiūros institucijomis. Šių institucijų veiklą teigiamai vertina net 75 procentai verslo atstovų, o per metus šis skaičius paaugo 6 procentais, rodo Ekonomikos ir inovacijų ministerijos atlikto tyrimo ataskaitos rezultatai.