Kanados rinka laukia stiprių žaidėjų

2018-12-10
Kanados rinka laukia stiprių žaidėjų

Kanada yra gerai išsivysčiusi rinka ir produktai, kurių vienintelis pranašumas yra kaina, ten sėkmės nesulauks. Tai didelė šalis, todėl verta išsigryninti, kas svarbiausia, kuriame regione galimybės didžiausios, įvertinti rinkos dydį ir žaidėjus, taip pat tendencijas.

Šešios laiko zonos, dešimt provincijų, trys teritorijos – Kanada yra milžiniška šalis, suteikianti geras galimybes skirtinguose sektoriuose veikiantiems eksportuotojams. Paslaugų sektoriuje dominuoja finansinės paslaugos, nekilnojamasis turtas, pramogos ir turizmas.

Pramonėje didžiausią BVP dalį kuria aeronautika ir mašinos, įrengimai. Tarp eksportui potencialių sektorių taip pat yra energetikos sektorius, maistas ir gėrimai, biotechnologijos, gynybos ir saugumo sektorius, verslo paslaugos.

Kanada taip pat reikšmingai investuoja į inovacijas ir technologijos, ji yra stipri pasaulinė skaitmeninės žiniasklaidos, IRT ir gamtinių išteklių plėtros žaidėja.

Visiškai „žalias“ eksportuotojas į Kanadą susidurs su tuo, kad jis niekam nežinomas, todėl jei produktas skirtas verslas-vartotojas kategorijai, vertėtų skirti didesnį rinkodaros biudžetą nei konkurentai, ypač vietiniai. Kanadiečiai palankiai vertina jiems pritaikytą prekės ženklą – .ca galūne pasibaigiantį tinklalapį, klientų atsiliepimus, produktų ar paslaugų nuotraukas, asmeninius darbuotojo kontaktus. Kaip ir kitur, įeiti į rinką bus lengviau užmezgus kuo daugiau ryšių ir dalyvaujant forumuose, diskusijose, konferencijose ir parodose Kanadoje. Labai svarbu užmegzti ryšį su Kanados nuomonės formuotojais. Internetiniai seminarai taip pat labai tinkama rinkodarinė priemonė didžiulei šaliai.

Kanados ir Europos Sąjungos išsamaus ekonomikos ir prekybos susitarimas (CETA) reikšmingai sumažina reguliavimo kliūtis, o tai ypač naudinga eksportuojančiam smulkiam ir vidutiniam verslui.

Toliau skaitykite

Ekonomikos ir inovacijų ministerija inovatyvioms idėjoms įgyvendinti skiria 68 mln. eurų
Ekonomikos ir inovacijų ministerija inovatyvioms idėjoms įgyvendinti skiria 68 mln. eurų
2019-01-24

Bendriems mokslo ir verslo projektams, kuriuos įgyvendinant planuojama sukurti nemažai inovatyvių produktų, Ekonomikos ir inovacijų ministerija skyrė beveik 68 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) investicijų.

Ūkio ministerija eksporto rinkų ieškantiems verslo klasteriams skiria 3,6 mln. eurų
Ūkio ministerija eksporto rinkų ieškantiems verslo klasteriams skiria 3,6 mln. eurų
2018-12-19

Ūkio ministerija į verslo klasterius susibūrusioms įmonėms skiria 3,6 mln. eurų, kuriuos jos galėtų panaudoti eksporto rinkų paieškai ir pozicijoms stiprinti rinkose, į kurias jau eksportuoja.