Kinijos elektroninės prekybos milžinės platformoje atsiras Lietuvos gamintojų paviljonas

2019-06-10
Kinijos elektroninės prekybos milžinės platformoje atsiras Lietuvos gamintojų paviljonas

Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos rinkoje vienoje didžiausių Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformų „Kaola.com“. „Versli Lietuva“ ir „Kaola.com“ atstovai pasirašė ketinimų protokolą šioje platformoje įkurti elektroninį lietuviškų prekių paviljoną.

„Kinija pasauliniu mastu yra didžiausia elektroninės komercijos rinka, kuri kiekvienais metais vis auga. Prognozuojama, kad per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai. Todėl norintis įsitvirtinti šioje rinkoje Lietuvos verslas privalo įžengti į Kinijos elektroninės prekybos erdvę. Pastaruosius metus kartu su agentūra „Versli Lietuva“ ieškojome galimybių atidaryti Lietuvos paviljoną vienoje iš didžiausių Kinijos elektroninės prekybos platformų bei partnerio šiam projektui, ir pagaliau jis išjuda į finišo tiesiąją“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

„Kaola.com“ – daugiau kaip 30 mln. registruotų vartotojų turinti elektroninės prekybos platforma, padedanti parduoti užsienio šalių produkciją Kinijoje. Ji sudaro galimybę pardavėjams pristatyti savo produktus daugelyje Kinijos internetinių forumų, portalų ir rinkodaros kanalų. 2018 m. pirmojo ketvirčio duomenimis, „Kaola.com“ užėmė 26 proc. Kinijos elektroninės prekybos platformų rinkos.

Tarpvalstybiniai elektroninės prekybos pirkimai sudaro 48 proc. visų Kinijos elektroninės prekybos pirkimų. Prognozuojama, kad kiekvienas Kinijos skaitmeninis pirkėjas šiais metais išleis vidutiniškai 420 eurų, o bendras tarpvalstybinių elektroninės prekybos pirkėjų skaičius Kinijoje pasieks 740 mln. ribą.

Kinija yra viena iš 10 prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų, todėl prekyba šioje valstybėje ypač svarbi Lietuvos verslui.

Toliau skaitykite

Sėkmės faktorius tarptautinėje parodoje arba kaip gauti 3 mln. eurų vertės potencialių užsakymų
Sėkmės faktorius tarptautinėje parodoje arba kaip gauti 3 mln. eurų vertės potencialių užsakymų
2020-02-20

Lietuvos baldų gamintojai iš sausį Vokietijoje vykusios tarptautinės baldų parodos „IMM Cologne 2020” parsivežė milijoninės vertės potencialius kontraktus ir pasirašė atstovavimo sutartis su Vokietijos, Belgijos bei Norvegijos partneriais. Parodoje organizuotame VšĮ „Versli Lietuva“ nacionaliniame stende dalyvavo 8 lietuviškų baldų gamintojai, kurie savo produkciją pristatė lankytojams iš 145 pasaulio šalių.

Verslo misijų nauda: gyvų susitikimų metu bendradarbiavimas užsimezga greičiau
Verslo misijų nauda: gyvų susitikimų metu bendradarbiavimas užsimezga greičiau
2019-12-05

Eksporto partnerystės užmezgimui yra svarbus gyvas kontaktas, nes susitikimai su potencialiais partneriais padidina tikimybę, kad užsimezgęs kontaktas virs į kontraktą.  Todėl viena iš eksporto skatinimo priemonių, kurią taiko „Versli Lietuva“  – išvykstamųjų verslo misijų organizavimas. Spalio 23-24 dienomis organizuota verslo misija į Japoniją ir ten vykęs  Lietuvos – Japonijos verslo forumas Lietuvos įmonėms tapo atspirties tašku tiek naujų partnerysčių pradžiai, tiek ir seniai prasidėjusio bendradarbiavimo atnaujinimui.