Pirmoji „gyva“ verslo paroda po 1,5 metų pertraukos Lietuvos IRT įmonėms tapo proga pristatyti naujus produktus ir paslaugas Ispanijoje

2021-06-29
Pirmoji „gyva“ verslo paroda po 1,5 metų pertraukos Lietuvos IRT įmonėms tapo proga pristatyti naujus produktus ir paslaugas Ispanijoje

Jokių vizitinių kortelių, lankstinukų, rankų paspaudimų, mažiausiai 1,5 metro atstumas tarp žmonių, skaitmeniniai dalyvių pažymėjimai, COVID-19 testai kas 72 valandas, nuolatos dėvimi FFP2 respiratoriai – tokia naujoji verslo parodų realybė. Su ja pasaulinėje telekomunikacijų technologijų parodoje „Mobile World Congress“ Ispanijoje susipažįsta 9 Lietuvos informacinių ryšių ir technologijų įmonės.

Birželio 28 d. – liepos 1 d. „Mobile World Congress“ parodoje Lietuvai atstovauja „Exacaster“, „Telesoftas“, „Vertex“, „Metasite Data Insights“, „Dokobit“, „Paysera“, „Ondato“, „Heximus“ ir „FrontIT“. Po beveik pusantrų metų pertraukos tai pirmoji gyvai vykstanti paroda, kurioje jungtinį Lietuvos nacionalinį stendą organizuoja verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“.

„Ši paroda Barselonoje Lietuvos IRT sektoriui yra labai svarbi strategiškai siekiant didinti paslaugų eksportą. Nors pernai IRT įmonės ir įrodė, kad gali lanksčiai prisitaikyti ir klientų uždavinius spręsti bet kokiomis sąlygomis, tačiau gyvas bendravimas, gyvas paslaugų pristatymas išlieka efektyviausias būdas užmegzti santykius. Tikime, kad inovatyvus IRT sektorius perpras naujas parodų žaidimo taisykles ir užmegs sėkmingas partnerystes su potencialiais klientais“, – sako Rasa Uždavinytė, „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento direktorė.

„Mobile World Congress“ paroda yra viena pirmųjų technologijų parodų pasaulyje, vėl grįžusi prie fizinio formato. Skaičiuojama, kad renginys pritraukė apie 30 tūkst. dalyvių – tai maždaug tris kartus mažiau nei anksčiau. Lietuvos stende devynioms įmonėms atstovauja apie 40 dalyvių.

Kostas Narkus, „Paysera“ pagrindinis akcininkas

„Simboliška, kad suvaldžius pandemiją Europoje vienas pirmųjų tokio masto renginių yra skirtas būtent skaitmeninėms technologijoms, kurios dėl metus surakintos planetos išgyveno tikrą pakilimą. Mums ir patiems praėję metai, o ypač antroji metų pusė, buvo sėkmingi, leidę sukonstruoti ir išsigryninti ateities planus virsti superprogramėle. Dalyvaudami šioje parodoje mes pristatome savo planus, mezgame ryšius, kurie padės dvejomis kryptimis. Pirma, plėstis geografiškai ir kartu su vietiniais partneriais gauti licencijas naujose „Paysera“ tinklo valstybėse ir, antra, plėsti paslaugų spektrą superprogramėlėje, taip pat palaikomų valiutų, šalių skaičių, kurias pasiekia pervedimai“, – sako Kostas Noreika, „Paysera“ pagrindinis akcininkas.

Duomenų analitikos paslaugas teikiančios įmonės „Exacaster“ pardavimų vadovas Deanas Zagacki per dvidešimt metų yra praleidęs tik vieną – pernai metų – „Mobile World Congress“ renginį. „Šių metų patirtis parodoje – kitokia. Vis tik nuostabu grįžti kad ir į parodą, kurioje visko mažiau, reikia laikytis atstumo nuo klientų, dalyvių, paklusti COVID-19 diktuojamoms taisyklėms, išbūti su kaukėmis visą dieną be jokio kontakto, net mažiausi suvenyrai ir popierius yra uždrausti. Bet bent jau žengiame žingsnį arčiau to, kas buvo iki tol, kai ši baisi liga užklupo pasaulį ir viską apvertė aukštyn kojom. „Exacaster“ irgi atsigavo, mūsų klientų skaičius auga, mes kaip pašėlę samdome naujus žmones – o tai liudija mūsų naujų produktų kokybę“, – sako D. Zagacki.

„Exacaster“ parodoje pristato naujos kartos pasiūlymų valdymo įrankį, kuris padeda telekomunikacijų pardavimo ir rinkodaros komandoms realiu laiku fiksuoti ir reaguoti į klientų atsiliepimus. Šį produktą įmonės atstovai potencialiems klientams demonstruoja gyvai stende. „Mes rodome, kaip programinė įranga gali padėti mobiliojo ryšio operatoriams pagerinti klientų patirtį ir lojalumą, padidinti pajamas ir rasti naujų pajamų srautų!“ – sako D. Zagacki.

„Pandemija pakeitė visų įpročius ir įprastą gyvenimo būdą. Skaitmenizacija ir nuotolinis klientų pažinimas verslams tapo ne tik papildomas privalumas, o net būtinybė. „Ondato“ klientų

Deanas Zagacki, „Exacaster“ pardavimų vadovas

pažinimo sprendimai padėjo daugybei verslų visame pasaulyje pandemijos akivaizdoje persikelti į skaitmeninę erdvę ir tęsti veiklą joje. Po ilgo laikotarpio turime galimybę gyvai konferencijoje pasidalinti savo patirtimi ir skaitmenizacijos pavyzdžiais su iš viso pasaulio susirinkusiais verslai bei parodyti, kad pandeminė skaitmenizacija gali atnešti teigiamą poveikį verslams ir ekonomikai“, – sako Vytautas Urbonas, „Ondato“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.

Lietuvos IRT sektoriaus pajamų dalis iš eksporto kasmet vis auga ir dabar sudaro kiek daugiau nei 30 proc. visų pajamų. Pernai IRT paslaugų sektoriaus eksportas šoktelėjo iki 952 mln. eurų, o tai yra 41 proc. daugiau nei 2019 metais. Išsami IRT sektoriaus apžvalga (anglų kalba) yra čia.

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ planuoja šiemet planuoja organizuoti jungtinius nacionalinius parodų stendus šiose „gyvose“ parodose: namų interjero dizaino parodoje Paryžiuje  „Maison & Objet 2021“,  didžiausioje gynybos parodoje DSEi Londone, tarptautinėje maisto, įrengimų bei technologijų ir pakuotės parodoje „ANUGA 2021“ Kelne, tarptautinėje privačių prekinių ženklų parodoje „PLMA 2021“ Amsterdame.

Toliau skaitykite

Lietuvos–JAE prekybos apžvalga: auginti eksportą padės „EXPO2020“
Lietuvos–JAE prekybos apžvalga: auginti eksportą padės „EXPO2020“
2021-07-20

„Versli Lietuva“ skelbia 2020 m. Lietuvos ir Jungtinių Arabų Emyratų prekybinių santykių apžvalgą. Joje pateikiami pagrindiniai dvišalių prekybinių santykių rodikliai, apžvelgiama JAE ekonomika ir analizuojami perspektyviausi sektoriai lietuviškos kilmės prekių eksportui.

Trūkstamų IT specialistų potencialą Lietuvos įmonės atrado Nigerijoje – iniciatyvą giria ir ES
Trūkstamų IT specialistų potencialą Lietuvos įmonės atrado Nigerijoje – iniciatyvą giria ir ES
2021-07-13

Asociacijos „Infobalt“ duomenimis, kasmet mūsų šalyje trūksta nuo 3 000 iki 4 000 informacinių ir ryšių technologijų (IRT) specialistų. Naujausi skaičiavimai rodo, kad iki 2030 metų Lietuvoje IRT darbuotojų poreikis turėtų užaugti iš viso iki daugiau nei 70 tūkst. darbo vietų. Vietinei rinkai sugebant parengti vos apie 2 000 IRT specialistų, bendrovių ir viešojo sektoriaus žvilgsniai vis dažniau krypsta į užsienio rinkas ir būdus, galinčius padėti prisivilioti trūkstamus IRT specialistus.