logo
search menu open menu close
  • Verslauk - Versli LietuvaVerslauk
  • Plėskis - Versli LietuvaPlėskis
  • Eksportuok - Versli LietuvaEksportuok
  • Analitika - Versli LietuvaAnalitika
  • Paslaugos - Versli LietuvaPaslaugos
  • Naujienos - Versli LietuvaNaujienos
  • Renginiai - Versli LietuvaRenginiai
  • Versli LietuvaApie mus
  • Kontaktai - Versli LietuvaKontaktai
  • Verslauk - Versli LietuvaVerslauk
  • Plėskis - Versli LietuvaPlėskis
  • Eksportuok - Versli LietuvaEksportuok
  • Analitika - Versli LietuvaAnalitika
  • Paslaugos - Versli LietuvaPaslaugos
  • Naujienos - Versli LietuvaNaujienos
  • Renginiai - Versli LietuvaRenginiai
  • Versli LietuvaApie mus
  • Kontaktai - Versli LietuvaKontaktai
Naujienlaiškis
Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite naujienas pirmieji
Sutinku su Inovacijų agentūros privatumo politika.
Naujienlaiškis užsakytas sėkmingai!
Konsultuokitės su mumis
  • LT
  • EN

Pagrindinis Plėskis Internete karantino nėra E. komercijos skaitykla Virtualaus verslo kūrimo pradžiamokslis

Virtualaus verslo kūrimo pradžiamokslis

Virtualus verslas yra bet koks verslas, kuris visą ar didžiąją dalį savo veiklos vykdo internetu. Jis nebūtinai turės fizinę buveinę, pavyzdžiui, biurą ar sandėlį, ir klientai fiziškai apsilankyti jame negalės. Virtualus verslas yra tas, kuris sutelkia dėmesį į savo skaitmenines galimybes, kad kuo labiau sumažintų savo fizinį buvimą. Nors virtualios įmonės vieningai stengiasi perkelti darbą į internetą, visos jos išlaiko skirtingą fizinių operacijų lygį. Taigi, virtualios įmonės vis tiek gali turėti būstinę, kurioje dirba darbuotojai, arba sandėlį, kuriame darbuotojai paruošia pakuotes, skirtas išsiųsti klientams.

Pavyzdžiui, „Amazon“ pradėjo veikti kaip internetinis knygynas, kuris specializavosi elektroninių knygų srityje, tačiau nuo to laiko jau tapo didžiausiu ir žinomiausiu virtualaus verslo etalonu. Pirmąjį 2020 m. ketvirtį „Amazon“ užsidirbo daugiau nei 75 mlrd. dolerių iš elektroninės prekybos, debesų kompiuterijos paslaugų ir net „Whole Foods“ – maisto prekių tinklo, kurį „Amazon“ įsigijo 2017-aisiais. Nors perėjimas prie virtualaus verslo modelio mažmeninės prekybos pramonėje buvo viena ryškiausių skaitmeninės eros tendencijų, tą patį šuolį daro daugelis kitų pramonės šakų. Apskritai, kuo daugiau darbo atliekama kompiuteriu, tuo lengviau verslas gali pereiti prie virtualaus modelio. Tačiau kaip žinoti, nuo ko pradėti ir kaip kuriame nors žingsnyje nepaslysti?

Įvertinkite savo naujos verslo idėjos aktualumą bei potencialą

Kaip ir fiziškai esančio verslo atveju, pirmas žingsnis, kurį reikia žengti jūsų virtualiam verslui, yra įvertinti jūsų idėjos įgyvendinamumą. Juk ir puikiausia verslo idėja gali būti nesėkminga, jei jūsų produktas ar paslauga neturi rinkos. Net jei ir atradote sprendimą problemos, kurią patiria daugelis jūsų potencialių klientų (pvz., ieško kuo tvaresnių prekių), nebūtinai jie bus pasiryžę ar įtikinti tam leisti savo laiką ar pinigus.

Prieš pradedant savo virtualų verslą atsakykite sau į kelis kertinius klausimus: Ar jūsų produktas / paslauga išsprendžia problemą, kurią turi pakankamai potencialių klientų? Ar jūsų produktas ar paslauga yra ekonomiškas šios problemos sprendimas? Ar žmonės nori / ketina išleisti pinigus šiai problemai išspręsti? Kiek kainuos pasiekti žmones, kuriems reikalingas jūsų produkto ar paslaugos sprendimas?

Parenkite verslo planą

Kai žinosite, kad jūsų idėja yra įgyvendinama, laikas sudaryti išsamų verslo planą. Net jei neplanuojate gauti finansavimo savo verslui, bent jau iš pradžių, verslo planas yra naudingas, nes jis leidžia pastebėti galimas kliūtis kelyje ir planuoti būsimą augimą bei pelningumą. Darbas, kurį atlikote pirmame žingsnyje, suteikia jums gerą pagrindą parengti verslo planą, o internete yra daugybė pavyzdžių, kurie padės jums sudaryti pagrindinius tvirto plano elementus. Veiksmingas planas padės jums toliau pažindintis su rinka, išsigryninti tikslus, sukurti rinkodaros planą ir kt.

Pasirūpinkite visais teisiniais ir saugumo reikalais

Nepirkti internetu pasaulyje jau praktiškai nebelieka priežasčių – čia apstu akcijų, didžiulis prekių ar paslaugų pasirinkimas, pirkimai saugūs, pristatymas greitas. Net grąžinti yra itin paprasta pasirinkus tinkamus pristatymo vykdytojus. Pripažinkime, apsipirkinėjimas dar niekada nebuvo toks paprastas.

Prieš kurdami el. parduotuvę, kaip ir fizinis verslas, taip ir jūs, taip pat turėsite pateikti visus atitinkamus verslo formavimo dokumentus, kad užtikrintumėte, jog naujasis verslas turi tvirtą teisinį pagrindą. Užregistruokite savo verslą atitinkamose valdžios institucijose, gaukite visus reikalingus leidimus bei licencijas, pasikonsultuokite su advokatu, turinčiu patirties pradedant verslą konkrečiai jūsų srityje, kad įsitikintumėte, jog einate teisingu keliu.

Internetinio verslo el. parduotuvė yra tokia pat svarbi, kaip ir bet kokia fizinė, todėl skirti daug dėmesio saugumui ir atsargumui yra būtina. Atsiskaitymams naudokite el. bankininkystę, prie kurios prisijungti galite naudodami el. parašą.

Virtualus dokumentų pasirašymas

Turbūt pritarsite, kad dokumentų pasirašymas tradiciniais parašais tampa vis archajiškesne procedūra. Būti senamadišku tikrai nėra naudinga taip sparčiai inovacijų keliu sukančiame pasaulyje. Jei norite padidinti savo el. parduotuvės pajamas ir efektyvinti darbų procesus, reikia pradėti naudotis el. pasirašymo paslauga.

El. pasirašymas „Dokobit“ el. dokumentų pasirašymo portale padės jums greičiau uždaryti įvairius sandorius, sutaupyti daug lėšų (kurias paprastai išleidžiate popieriui, dokumentų siuntimui paštu ar kurjeriu ir kt.), pagerinsite vartotojų patirtis (pereidami prie pasirašinėjimo el. būdu išgelbėsite trečiąsias šalis nuo ilgo sutarčių pasirašymo proceso), sutaupysite laiko.

Saugus klientų prisijungimas

Teikiant paslaugas ar pardavinėjant prekes el. būdu, kritiškai svarbu visiems savo klientams suteikti maksimalų saugumo garantą. Ne paslaptis, kad el. parduotuvėje dažniausiai yra būtina kliento registracija, o tai įvyksta susikuriant paskyrą su vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Visgi slaptažodžių laikai jau turėtų grimzti gilyn praeitin, nes nuolatinis jų pamiršinėjimas, nulaužinėjimas ir bendras nepatikimumas kelia klientams per daug nepatogumų.

Daug saugesnis, greitesnis ir patikimesnis būdas yra klientų autentifikacija el. parašu. O žinant, kad tokios el. parašo priemonės kaip „Smart-ID“ ar m. parašas yra itin populiarios ir plačiai naudojamos, el. tapatybės patvirtinimą el. parašu integruoti į savo sistemas ir pritaikyti plačiam klientų ratui bus tikrai paprasta. Tokį sprendimą teikia ir „Dokobit“.

Kodėl naudinga pradėti virtualų verslą?

Sumažinus darbuotojų darbo vietos ir prekybos erdvės poreikį, sutaupysite pinigų išlaidoms, susijusioms su fiziniu verslu. Jos apima komercinių pastatų nuomą, komunalinius mokesčius, draudimo įmokas ir kt. Ne tokia griežta organizacija gali greičiau reaguoti į pokyčius rinkoje, o taip pat el. parduotuvėse, kur viskas skaitmenizuota ir automatizuota, klientai gali naudotis paslaugomis kiaurą parą.

Kadangi šiuo metu virtualus verslas išgyvena renesansą, daugelis keičiame savo įpročius arba darbo pobūdį. Ir tai puikiai iliustruoja karantino metu vykdyta apklausa, kuri parodė, kad net penktadalis apklaustųjų pradėjo daugiau pirkti internetu.

 

Ar šis puslapis buvo naudingas?
Ačiū už atsiliepimą
Taip
Ne
Konsultuokitės su mumis

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Kontaktai

Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247, Vilnius, Lietuva

 

Administracijos tel. nr. 8 620 75 756
el. p. info@inovacijuagentura.lt

 

Konsultacijų tel. nr. 8 700 77 055
el. p. konsultacijos@inovacijuagentura.lt

 

 

Darbo valandos

Pirmadienis – penktadienis 8.00 – 17.00

Pietų pertrauka 12.00 – 13.00

Privatumo politika
facebook linkedin instagram

Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį naudojantis šia svetaine. Spauskite „Patvirtinti“, jog perskaitėte ir priimate mūsų slapukų politiką.

Galite blokuoti slapukų naudojimą arba juos išjungti nustatymuose.

Versli Lietuva
Slapukų politika

Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).

Būtinieji slapukai

Šie slapukai leidžia interneto svetainei įsiminti jūsų pasirinktus dalykus (tokius, kaip pvz. jūsų miestas, kalba ar regionas) ir pasiūlyti patobulintas, jums asmeniškai pritaikytas funkcijas. Šių slapukų renkamą informaciją galima padaryti anoniminę, be to, jie negali stebėti jūsų naršymo veiklos kitose interneto svetainėse.

Jei išjungsite šį slapuką, mes negalėsime išsaugoti jūsų nuostatų. Tai reiškia, kad kiekvieną kartą, kai lankotės šioje svetainėje, reikės dar kartą įjungti arba išjungti slapukus.

Trečiųjų šalių slapukai

Šis puslapis naudoja Google Analytics surinkti anoniminei informacijai apie vartotojus, tokiai kaip lankytojų skaičius ar populiariausi puslapiai interneto svetainėje.

Pirmiausia įgalinkite Būtinuosius slapukus, jog galėtume išsaugoti jūsų nustatymus!