Kodėl vieni prekių ženklai - mylimi, o kiti - ne?
Stiprūs ir silpni, mylimi ir mažiau mėgstami prekės ženklai?
Keturi požiūrio taškai: komunikacijos, reklamos specialisto, žiniasklaidos analitiko ir teisininko.
Paanalizuosime, kaip prekių ženklai atrodo Lietuvos žiniasklaidoje: kurie minimi intensyviausiai, kokiu tonu, kieno lūpomis ir kokiame kontekste kalbama apie prekių ženklus.
Kaip prekių ženklų vaizdas žiniasklaidoje koreliuoja su kasmet reklamos agentūros „DDB Vilnius“ atliekamu prekių ženklų tyrimu, kuriame aiškiai matosi – kurie prekių ženklai yra mėgstamiausi žmonių ir kodėl, dėl kokių atributų. Analizuosime prekių ženklų savybių dinamiką.
Teisininkai pristatys savo vertinimus: kas yra stiprus ir silpnas prekės ženklas. Prekių ženklams paprastėjant, atsiranda įvairių teisinių rizikų – kaip apsaugoti savo prekės ženklą?
Užsiregistruokite į nemokamą renginį: https://www.komunikacija.lt/renginiai/

Renginio informacija
Data
2020-12-01 16:00
Vieta
Transliacija internetu
Tema
Live, Partnerių renginiai
Susiję renginiai



