Pagrindiniai kūno kalbos ir klientų psichologijos niuansai didinant pardavimus

Kviečiame į mokymus, kuriuose bus nagrinėjamos temos:

  • Kūno kalbos galia bendraujant su klientais
  • Pagrindiniai pirmojo įspūdžio komponentai
  • Populiariausi kūno kalbos gestai ir kaip juos iššifruoti?
  • Kaip atpažinti nesusidomėjusį, skubantį ar meluojantį klientą?
  • Kaip per 2 minutes padidinti pasitikėjimą savimi?
  • Kaip įveikti kliento (ir savo) uždarumą?
  • Atvira laikysena – kelias į sėkmingą sandorį
  • Derybų sėkmę stiprinantys elementai
  • Praktiniai užsiėmimai
  • Kliento psichologinis portretas: kaip atpažinti ir prisitaikyti
  • Kliento pasitenkinimo formulė
  • Esminiai klientų poreikiai ir lūkesčiai
  • Pagrindiniai klientų tipai – kaip atpažinti?
  • Kokios strategijos efektyviausios bendraujant su skirtingais klientais?
  • Praktiniai užsiėmimai.

Lektorė: Irma Čekauskienė (Suraučiūtė), „Erdvė tobulėjimui“

Pagrindiniai kūno kalbos ir klientų psichologijos niuansai didinant pardavimus

Renginio informacija

Data

2018-09-20 10:00


Vieta

Panevėžio bendradarbystės centras "Spiečius", J. Žemgulio g. 46


Neringa Trinskienė

Regionų koordinatorė


Susiję renginiai

Vas
21
Prekių ženklų ir dizaino teisinės apsaugos galimybės | Panevėžys
Prekių ženklų ir dizaino teisinės apsaugos galimybės | Panevėžys
place Panevėžys, 10:00
Vas
28
Prekių ženklų ir dizaino teisinės apsaugos galimybes Lietuvoje ir ES
Prekių ženklų ir dizaino teisinės apsaugos galimybes Lietuvoje ir ES
place Tauragė, 12:30