Socialiniai tinklai asmeninio prekės ženklo vystymui
Nors lygybės tarp asmeninio prekės ženklo stiprinimo ir buvimo socialiniuose tinkluose dėti negalime, būtent ši sklaidos priemonė yra viena svarbiausių, ypač kai savęs pristatyti ir komunikuoti gyvai šiandien turime gerokai mažiau galimybių.
Šio seminaro metu bus diskutuojama
- Kuriuos soc. tinklus pasirinkti savo asmeninio prekės ženklo vystymui?
- Ar būtina pasitelkti visus socialinius tinklus?
- Į ką reikėtų atkreipti dėmesį tobulinant savo soc. tinklų profilius ir planuojant turinį juose?
Renginio metu bus detaliau nagrinėjamas „LinkedIn“ socialinis tinklas ir jo siūlomos galimybės.
Pranešėja dr. Dominyka Venciūtė – viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė. Asmeninių prekių ženklų vystymo tema per pastaruosius dvejus metus Dominyka skaitė pranešimus daugiau 4000 tūkst. žmonių 40-ies konferencijų, atvirų ir uždarų renginių metu.
Šis renginys vyks tris kartus:
- balandžio 19 d. 13:00-16:30 val. Kėdainių ir Šiaulių „Spiečiaus“ nariams
- balandžio 21 d. 13:00-16:30 val. Alytaus, Marijampolės ir Tauragės „Spiečiaus“ nariams
- balandžio 22 d. 13:00-16:30 val. Panevėžio ir Klaipėdos „Spiečiaus“ nariams
Šis renginys skirtas tik „Spiečiaus“ nariams. Norintys papildyti „Spiečiaus“ bendruomenę daugiau informacijos ras čia.
Kilus klausimams kreiptis: +370-673-73178, i.kazlauskiene@verslilietuva.lt

Renginio informacija
Data
2021-04-19 - 2021-04-22
Vieta
Transliacija internete
Tema
Spiečius