Socialinių tinklų ekosistemos susikūrimas

Pradedančiajam ir augančiam verslui ypatingai svarbus komunikacijos ir tinkamo socialinių medijų kanalo pasirinkimas. Įvairūs marketinginiai triukai, integruotos influencerių kampanijos, turinio vizualiniai sprendimai ir aktualių tikslų išsikėlimas – tai tik kelios dalys turinčios poveikį sėkmei ir pirmam įspūdžiui, todėl šie mokymai kaip tik tiems, kurie nori įgyti naujų žinių efektyvios socialinių medijų strategijos kūrime, planavime ir išpildyme.

Aptarsime:

Kurį socialinį tinklą pasirinkti, kaip juo naudotis ir kuo jie skiriasi nuo kitų tinklų?

Ką ir kaip jame komunikuoti bei kokį turinį kurti?

Kokiais įrankiais susikurti originalų turinį?

Kaip sekti ir pamatuoti rezultatus?

Kaip susidėlioti influencerių marketingo kampanijų planą?

Kaip susikurti strategiją, kuri apjungtų keletą digital kanalų?

Seminarą ves vienos iš didžiausių pasaulyje technologijų kompanijų, IBM, SAP specialistė bei nepriklausoma marketingo kūrybininkė-konsultantė Odeta Valiuškytė.

Registracija į renginį sustabdyta dėl maksimalaus dalyvių skaičiaus.

Socialinių tinklų ekosistemos susikūrimas

Renginio informacija

Data

2018-07-18 16:00


Vieta

Bendradarbystės centras „Spiečius“, Vilniaus g. 213, Šiauliai


Diana Grapskytė

Regionų koordinatorė

Susiję renginiai

Lie
25
“Google Digital Garage” | Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus
“Google Digital Garage” | Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus
place Tauragė, 13:00