Tarptautinė konferencija „Marketing to China“

Konferencija skirta verslininkams ir rinkodaros profesionalams, kurie ieško efektyvių rinkodaros sprendimų pagerinant įmonės patekimo į Kinijos rinką strategijas.

Dėmesio! „Versli Lietuva“ klientai iki 2019 m. sausio 1 d. turi galimybę įsigyti „ALL-In“ ir „VIP Pass“ kategorijos bilietus su 25% nuolaida panaudodami nuolaidos kodą „ENLI“. 

Konferencijos temos:

Strategijos, padėsiančios įeiti į rinką

Išsami informacija apie Kinijos e-rinką bei socialinę/skaitmeninę rinkodarą, padėsiančią joje įsitvirtinti.

Įpročiai ir mados

Šiuolaikinio Kinijos vartotojo įpročiai ir vyraujančios mados.

Skaitmeninė žiniasklaida

Kinijos skaitmeninė žiniasklaida ir pagrindiniai skirtumai, išskiriantys šią rinką iš likusio pasaulio.

Svarbiausios platformos

„WeChat“, „Weibo“, „Alibaba“, „Tencent“ ir kitos svarbiausios skaitmeninės platformos Kinijos rinkoje.

Nuomonės lyderiai

Skirtingi nuomonės lyderių tipai, jų svarba ir galimybės daryti įtaką vartotojams skirtinguose pirkimo etapuose. Užmokesčių ribos, padėsiančios rengti aktyvias socialinės žiniasklaidos pardavimų kampanijas.

Dėmesys

Patarimai, kaip pritraukti Kinijos vartotojų ir turistų dėmesį į Įmonės siūlomus produktus ar paslaugas.

Mokėjimo metodai

Kinijos rinkos ypatumai be grynųjų pinigų.

Konferencijos dalyviai turės galimybę geriau pažinti Kinijos vartotojų įpročius (ko jie nori ir kaip jiems parduoti), suprasti, kaip naujausios mažmeninės prekybos tendencijos Kinijoje keičia mažmeninės prekybos ateitį visame pasaulyje, susipažinti, kaip keičiasi Kinijos rinka be grynųjų pinigų ir kaip Kinijoje dirbti su pagrindiniais nuomonių lyderiais ir pan.

Ar dirbant didelėje tarptautinėje įmonėje, ar startuolyje su dešimties žmonių komanda, m2C konferencija pateiks naudingų patarimų ir strateginių žingsnių, padėsiančių užkariauti Kinijos rinką, pažinti Kinijos vartotojų įpročius, mažmeninės prekybos tendencijas ir kt. Konferencijoje bus galimybė susipažinti ir užmegzti verslo ryšius su prekės ženklų bei viešųjų ryšių ekspertais, turinio rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos specialistais ir SEO profesionalais. Konferencijos metu, trumpos, į gerąsias praktikas orientuotos prezentacijos, seminarai ir diskusijos padės perprasti Kinijos rinką, bei suteiks idėjų ir patarimų, kurie gali užtikrinti sėkmę didžiausioje, 1,4 mlrd. vartotojų siekiančioje rinkoje.

Daugiau informacijos: http://marketing2china.eu

Tarptautinė konferencija „Marketing to China“

Renginio informacija

Data

2019-01-29 09:00


Vieta

Praha, Čekija

Susiję renginiai

Kov
08
Paroda „Foire de Nice 2019“
Paroda „Foire de Nice 2019“
place Prancūzija, 09:00