Kaip kurti tvarų prekės ženklą

2021-12-15
Kaip kurti tvarų prekės ženklą

Vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Gediminą Juzentą, „AUGA“ rinkodaros vadovą, apie tai, kaip „nuo nulio“ kurti prekės ženklą, kuris vadovaujasi tvarumo vertybėmis.

„Esame dar labai jaunas prekės ženklas. Vos prieš penkerius metus perėjome nuo tradicinio ūkininkavimo prie 100 % ekologinio sertifikuoto ūkininkavimo. Šiandien „AUGA“ yra viena didžiausių ar net didžiausia Europoje vertikaliai integruota ekologiško ir tvaraus maisto gamybos bendrovė. Galima sakyti, įvyko radikalus pokytis. Man atsivėrė puiki ir įdomi galimybė viską pradėti nuo nulio arba, kaip sakome Lietuvoje, „nuo balto lapo““, – prisimena G. Juzentas.

70 proc. savo produktų „Auga“ eksportuoja, tačiau Lietuvos rinka bendrovei yra labai svarbi – čia išbandomos idėjos, nauji produktai. G. Juzentas pabrėžia, kad „Auga“ prisistato kaip kompanija iš Lietuvos, įmonės pavadinime taip pat naudojamas lietuviškas žodis „augti“.

„Dabartinė prekės ženklo vizija yra ekologiškas tvarus maistas be kainos gamtai. Antroji vertybė – inovatyvumas. O trečioji vertybė, kurią kaip vertybę apsibrėžėme pačioje pradžioje, – tai patikimumas“, – pasakojo G. Juzentas.

70 proc. „AUGA“ pirkėjų yra moterys, kurios paprastai labiau domisi maistu, priima sprendimus dėl pirkinių, dažniausiai perka ne tik sau, bet ir visai šeimai. Anot G. Juzento, norą pirkti ekologišką maistą paprastai paskatina vaiko atsiradimas šeimoje. Per pastaruosius kelerius metus išryškėjo ir kita tendencija – pirkėjai ėmė rūpintis aplinka, jiems parūpo ne tik asmeninė, bet ir planetos gerovė.

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Toliau skaitykite

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
2022-01-04

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
2021-12-22

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.