Inovatyvų maisto trintuvą pristatę lietuviai susilaukė sėkmės

2021-12-07
Inovatyvų maisto trintuvą pristatę lietuviai susilaukė sėkmės

Patirtimi besidalijančiame ir gerąsias lietuviškų prekės ženklų patirtis pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina „Millo“ įkūrėją Aivarą Bakaną. Išmanųjį maisto trintuvą pristatęs „Millo“ vadovas ir įkūrėjas pasidalijo savo patirtimi ir išmoktomis pamokomis.

„Kadangi tai yra inovacija ir naudojame naujovišką magnetinės sankabos sprendimą, kuris yra pritaikytas gertuvės užsukamame dangtelyje įtaisytiems peiliukams, akcentuojame ne funkcionalumą, bet siekiame patraukti inovacijas mėgstančių pirkėjų dėmesį.

Mūsų rinka yra pasaulinė, nes kuriant prabangius (premium) produktus yra sunku save apriboti rinka. Žinoma, didžiausia mūsų rinka yra Jungtinėse Amerikos Valstijose ir ypač vakarinė pakrantė. Kitąmet ketiname atidaryti ir šią rinką, o kol kas savo produktą siunčiame Europoje“, – kalba A. Bakanas.

Paprašytas papasakoti apie pačią inovaciją ir technologiją, „Millo“ vadovas sakė, kad šis belaidis prietaisas ne tik patogus keliaujant, tačiau jį galima valdyti per nuotolį, o vienu svarbiausių privalumų tapo tylus maisto trintuvo veikimas.

„Vienoje pusėje yra technologija, o kitoje – gyvenimo būdas ir kažkur tarp viso to norime būti su savo produktu. Daug dėmesio skyrėme ir pačiam dizainui bei produkto pozicionavimui.

Su „Millo“ siunčiame žinutę, kad bus patogiau užkandžiauti, nereikės daug laiko skirti paruošimui ir tai yra geriausia įmanoma turėti technologija. Kartu tai siųs žinutę, kad rūpinuosi savimi“, – savo produktą bei svarbią pagrindinę jo siunčiamą žinutę apibūdino vebinaro pašnekovas.

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
2022-01-04

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
2021-12-22

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.