Judesio studija per karantiną transformavosi į internetinę televiziją

2020-05-12
Judesio studija per karantiną transformavosi į internetinę televiziją

Prasidėjus karantinui judesio studiją ENSO ištiko kone paralyžius, tačiau kiek vėliau, kaip ir kiti panašaus likimo verslai, įmonė nusprendė perkelti savo veiklą į internetą. Tam pasirinko netipinį formatą – vos per kelias dienas šios studijos sporto treneriai sukūrė savo TV platformą. Joje šiandien jau yra beveik 100 sveikatingumo treniruočių, o per karantiną studijos klientai internetinėje platformoje jau sportavo 1300 valandų.

„Prasidėjus karantinui mus ištiko šokas – supratome, kad turime kažką daryti. Greitai. Organizuoti tik tiesiogines sporto treniruotes internetu mums pasirodė trumparegiška, norėjome ilgalaikio projekto. Todėl nusprendėme kurti vaizdo platformą, į kurią galėtume sukelti nufilmuotas sporto treniruotes. Per keletą dienų viską nufilmavome ir jau po savaitės klientams galėjome pasiūlyti sporto treniruotes internete“‚ – pasakoja studijos ENSO TV įkūrėja ir kalanetikos trenerė Eglė Afanasjeva.

Sportininkė sako, kad siekiant perkelti savo veiklą į internetą, didžiausių sunkumų kėlė techniniai klausimai – reikėjo įsigyti pajėgesnius interneto planus, pakeisti modemą, apsispręsti dėl elektroninės sporto studijos platformos ir nufilmuoti daug sporto treniruočių.

„Per karantiną sporto studiją pakylėjome ir į filmavimo bei montavimo studiją. Sudėtingiausia buvo valdyti mikrofonus – nufilmuoji treniruotę, o pasirodo, kad garso neįrašei. Viską filmuojame mobiliaisiais telefonais – ne visų jų gera vaizdo kokybė, ne prie visų jungiasi mūsų nupirkti mikrofonai. Dabar jau daug išmokome, tačiau vis dar kyla problemų dėl tiesioginių transliacijų socialiniuose tinkluose, nes po jų negalima išsaugoti kokybiškos vaizdo medžiagos“, – pasakoja E. Afanasjeva.

Surasti norinčių sportuoti klientų studijai nebuvo sunku – platino informaciją elektroniniu paštu, o jau sukūrę vaizdo platformą reklamavosi socialiniuose tinkluose. Verslininkė pasakoja, kad per karantiną studija turėjo 200 žmonių, kurie sportavo nuotoliniu būdu. Internetinę TV platformą studija ENSO planuoja išlaikyti ir pasibaigus karantinui.

„Jau dabar turime klientų, kurie įsigijo metinį abonementą sportuoti internetu, išlaikysime šią kryptį ir vėliau. Esame numatę plėsti veiklą, pasiūlyti naujų treniruočių. Turime klientų Ispanijoje, Anglijoje, Brazilijoje – interneto privalumas tai, sportuoti galima bet kur. Tai – jau dalis veiklos plėtros“, – sako E. Afanasjeva.

Studija ENSO yra viena iš tūkstančio verslo įmonių, prisijungusių prie „Verslios Lietuvos“ karantino pirmąją savaitę inicijuotos pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra“. Ši iniciatyva padeda verslui sėkmingai skaitmenizuoti savo verslą, perkelti į internetą, pradėti e. komerciją ir neprarasti pajamų karantino laikotarpiu, bei toliau sėkmingai augti ir plėstis jam pasibaigus. Prie iniciatyvos jau prisijungė virš 110 verslo mentorių, savo srities profesionalų, kurie neatlygintai konsultuoja mažiau patyrusius e. komercijos klausimais. Iniciatyva taip pat vienija per 20 verslo partnerių, kurie suteikia išskirtines nuolaidas ar nemokamas paslaugas, susijusias su verslo skaitmenizavimu. Prie iniciatyvos taip pat prisijungė finansinis partneris bankas „Luminor“, kuris suteikė „Versliai Lietuvai“ paramą iniciatyvos tęstinumui ir inicijavo socialinio verslo mentorystės programą, kurios metu trims įmonėms bus sukurtos e. parduotuvės, suteikta pagalba ir konsultacijos dėl mokėjimų surinkimo sistemos, rinkodaros ir reklamos.

Toliau skaitykite

Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais
Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais
2020-05-29

Vienus verslus koronaviruso pandemija privertė sustabdyti veiklą, kitiems, atvirkščiai, tapo postūmiu ją pradėti. Per karantiną išaugus maisto pardavimams, bendrovė „Foodnet“ greitai sugalvojo pradėti elektroninę prekybą šaldytais ir atvėsintais maisto produktais. Bendrovės veikla taip sėkmingai įsibėgėjo, kad jau per pirmąjį veiklos mėnesį „Foodnet“ turėjo tokią prekybos apyvartą, kokią planavo pasiekti tik po pusmečio.

Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai
Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai
2020-05-28

COVID-19 pandemija smarkiai suvaržė daugybės Lietuvos verslininkų veiklą ir privertė juos ieškoti naujų sprendimų. Elektroninės komercijos specialistas Aurimas Junčis sako, kad verslo iškėlimo į internetą poreikis yra objektyviai pamatuojamas ir tam nebūtina sulaukti tokios situacijos, į kurią dabar pasinėręs visas pasaulis.