Juvelyrė išmoko, kaip komunikuoti, kad apie kūrinius sužinotų pasaulis

2019-11-14
Juvelyrė išmoko, kaip komunikuoti, kad apie kūrinius sužinotų pasaulis

„Vystant savo pirmąjį verslą, atėjo momentas, kai susikaupė per daug klausimų, į kuriuos tapo vis sunkiau pačiai atsakyti“, – sako juvelyrikos dizainerė Deimantė Makauskaitė, prekių ženklo DEIMĖ JEWELLERY įkūrėja. Pasinėrusi į produktų kūrybą ir gamybą, ji visiškai pamiršo, kad savo kūrinius reikia rodyti pasauliui, pasiekti tikslinę auditoriją. Sužinojusi apie „Versli Lietuva“ inicijuojamą mentorystės programą ir jos sėkmės istorijas, nusprendė prisijungti. Ir nesuklydo – prekių ženklo identiteto bei matomumo pokyčiai – akivaizdūs.

Deimante, papasakokite apie savo prekių ženklą DEIMĖ JEWELLERY.

Esu juvelyrikos dizainerė, kuriu ir gaminu juvelyrinius dirbinius iš tauriųjų metalų bei brangakmenių. Daugiau nei dvejus metus vystau prekių ženklą – DEIMĖ JEWELLERY.

DEIMĖ JEWELLERY – tai aš, tiksliau, mano kūrybiškoji pusė. Šis prekių ženklas yra perspektyvos paliestų daiktų, aplinkos, formų kolekcionierius. Siekiantis metale įamžinti erdvę, šešėlį, šviesą, tekstūrą bei architektūrą. Visi kuriami dirbiniai – tai objektai, savarankiški, vieniši, tylintys, minimalios bejausmės formos, kurios, susijungus su žmogumi, atskleidžia nešiotojo žmogiškąją asmenybę ir individualumą. Dauguma papuošalų gimsta spontaniškai, eksperimentuojant su plokštumomis, žaidžiant su šešėliais, šviesa. Bandant atrasti galimybę papuošalą nešioti taip, kaip žmogus nori, nešioti jį šiandien.

DEIMĖ JEWELLERY – tai ne tik papuošalai, tai yra gyvas, mažas pasaulis, turintis savo charakterį, savo jausmus, požiūrį į aplinką.

Kaip kilo mintis sudalyvauti mentorystės programoje?

Jau kurį laiką domėjausi „Versli Lietuva“ veikla ir vykdomais projektais, sekiau įvairias naujienas. Įsikūrus „Versli Lietuva“ Šiaulių bendradarbystės centrui „Spiečius“, kaskart iš Kelmės atvykus į Šiaulius, vaikštant bulvaru, mano smalsios akys krypdavo į „Spiečiaus“ erdvę, bet nedrįsdavau ten užeiti. Manau, kiekvienam įvykiui turi ateiti laikas. Taip nutiko ir man. Vystant savo pirmąjį verslą, atėjo momentas, kai susikaupė per daug klausimų, į kuriuos tapo vis sunkiau pačiai atsakyti, todėl sužinojus apie mentorystės programą ir jos sėkmės istorijas, nusprendžiau sudalyvauti.

O kas tapo Jūsų mentoriumi? Kaip vyksta jūsų bendravimas? 

Mano mentorius – Edvardas Karžinauskas, įmonės UAB REDAL vadovas. Labai džiaugiuosi, kad jį pasirinkau. Mentorius noriai dalinasi vertingomis žiniomis ir patarimais apie verslą. Mes bendraujame dviem būdais. Pirmasis – individualūs susitikimai, jų metu aptariame mentorystės sesijos darbotvarkę, orientyrus, sprendžiame įvairius su veikla susijusius klausimus, nerealizuotus veiksmus, analizuojame rezultatus. Antrasis – elektroniniai laiškai. Pasibaigus kiekvienai projekto savaitei, sudarau ir išsiunčiu atliktų darbų sąrašą, šis metodas padeda lengviau sekti vykstantį progresą. Pastebiu, kad mūsų pasirinkta bendravimo strategija labai efektyvi ir motyvuojanti.

Ko pavyko pasiekti, nuolat konsultuojantis su mentoriumi? 

Net per pirmus tris bendravimo mėnesius išmokau nemažai dalykų. Iki mentorystės programos pradžios buvau sukaupusi nemažą bagažą įvairių reklamos sklaidos priemonių, tačiau nemokėjau arba nepakankamai gerai jomis naudojausi. Buvau pernelyg pasinėrusi į produktų gamybą, visiškai pamirštant ją rodyti pasauliui. Norint toliau vystyti savo prekių ženklą buvo gyvybiškai svarbu, kad jis taptų matomu internete. Todėl vienas iš svarbesnių projekte iškeltų tikslų buvo pakeisti komunikacijos „charakterį“, „prisijaukinti“ ir išmokti naudotis įvairiais bendravimo su klientais kanalais, mano atveju „Instagram“ bei „Facebook“. Visus pirmus tris mėnesius aktyviai tobulinau gebėjimus valdyti socialinius tinklus, efektyviai komunikuoti, projektavau prekių ženklo įvaizdį internetinėje erdvėje. Visame šiame mokymosi ir tobulėjimo etape vadovavausi E. Karžinausko duotu patarimu, kad nuoseklumas – tai raktas į sėkmę. Ir taip, manau, tai veikia.

Gal jau pastebite tam tikrų pokyčių savo versle?

Žvelgiant iš prekių ženklo identiteto, charakterio bei įvaizdžio formavimo pusės, pokyčiai – ryškūs. Dalyvaujant mentorystės programoje, aiškėja mano tikslinė auditorija. Pasirinkus tam tikras komunikavimo strategijas, jaučiamas vis didesnis susidomėjimas, auga mano prekių ženklo matomumas.

Gera būti mentorystės programos dalimi. Čia sutikau labai daug atvirų, šiltų ir savo patirtimi norinčių pasidalinti žmonių. Tai – puiki galimybė padėti savo verslui, augti bei tobulėti.

Apie „Versli Lietuva“ mentorystės programą

„Versli Lietuva“ mentorystės programa yra skirta tradicinio ar inovatyvaus jauno verslo savininkams ir vadovams, tiems, kurie savo versle nori esminių pokyčių bei vertina patyrusių verslininkų patarimus, nori efektyviai vystyti savo verslą. Šiuo projektu siekiama skatinti verslo žmonių bendradarbiavimą ir dalijimąsi patirtimi. Pirmieji mentorių ir dalyvių susitikimai bei mentorystės progreso sesijos vyksta skirtinguose Lietuvos miestuose įsikūrusiuose bendradarbystės centruose „Spiečius“.

Toliau skaitykite

Interjero dizainerė: mentorystė – puiki galimybė pradedant, plečiant verslą ar keičiant jo kryptį
Interjero dizainerė: mentorystė – puiki galimybė pradedant, plečiant verslą ar keičiant jo kryptį
2020-10-16

Dažniausiai mūsų šalies verslininkai įsitvirtina Lietuvos rinkoje, o paskui siekia pristatyti savo produkciją ar paslaugas užsienyje. Vis tik „Autentiški interjerai“ įkūrėja, interjero dizainerė Aida Šniraitė, ilgą laiką besimokiusi ir gyvenusi Prancūzijoje bei Didžiojoje Britanijoje, savo interjero dizaino studijos verslą iš karto pradėjo tarptautiniu mastu, o klientų pritraukimas Lietuvoje jai tapo tikru iššūkiu. 

Lietuvių bendrovė skinasi kelią elektromobilumo industrijoje
Lietuvių bendrovė skinasi kelią elektromobilumo industrijoje
2020-10-12

Lietuvoje naujai besikuriantiems verslams neretai tenka įveikti daug iššūkių norint įsitvirtini rinkoje, ypač skinantis kelią į užsienio šalis. Susidurti tenka ne tik su investicijų ar finansų klausimais, bet net ir su potencialių klientų stereotipais dėl mažiau žinomos šalies, ar lūkesčiais, kad produktas kilęs iš rytų Europos turėtų būti reikšmingai pigesnis. Su tokiais ir panašiais iššūkiais teko susidurti ir elektromobilių įkrovimo stoteles gaminančiai lietuvių bendrovei „Elinta Charge“. Tačiau per gana trumpą laiką jiems pavyko ne tik įžengti į daugumą Europos ir net keletą kitų rinkų, bet ir pelnyti  prestižinį tarptautinį „RedDot“ produkto dizaino apdovanojimą.