Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?

2021-12-22
Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.

Pasak G. Didžiokaitės, nors pradiniai jų sprendimai ir keitėsi, sula tapo paklausia preke tiek Lietuvoje, tiek ir kitose pasaulio šalyse. „Tai kartu yra ir augančios sveiko gyvenimo būdo tendencijos dalis. Mūsų pirminės idėjos pagrindu tapo kokoso vanduo. Pagalvojome, kodėl turėtume pirkti kokoso vandenį čia visur aplink turėdami sulą. <…>Mes sulos negaminame, o tik pasiskoliname ją iš gamtos. Tai atspindi labai senas lietuvių tradicijas, bet kartu sukuriame ir madingą tendenciją ją gerti“, – savo idėją pristato G. Didžiokaitė.

Apie sulos išgavimo metodą, kuris nesikeitė bėgant metams, pasakojanti „Sip Sap“ atstovė sako, jog nėra būdo tai pagreitinti ar visą procesą padaryti modernesniu. „Nuo pat pradžių klausėme savęs, kas taps mūsų pirkėju.

Turime išskyrę kelias skirtingas auditorijas: sporto atstovai ir visi aktyvūs žmonės, kurie atkreipia dėmesį į savo mitybą ir mineralus, jauni tėvai, ieškantys sveikų alternatyvų savo vaikams, mados tendencijų paisantys žmonės, kurie atkreipia dėmesį į tai, kas buvo madinga anksčiau ir visuomet naujienas norintys išbandyti pirkėjai“, – savo tikslines auditorijas pristato vebinaro pašnekovė.

G. Didžiokaitė atskleidė, jog kurdami savo prekės ženklo pavadinimą nesiorientavo į lietuvišką rinką ir todėl pasirinko tarptautinį pavadinimą „Sip Sap“. Anot jos, iš pat pradžių šis prekės ženklas buvo matomas kaip puikus sprendimas eksportui.

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Toliau skaitykite

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
2022-01-04

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę
Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę
2021-12-17

Apie lietuviškus prekės ženklus vebinare savo pašnekovus kalbinantis Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas šįkart pristatė įmonę, kuri kuria bei parduota elektrines pavaras dviračiams. Nuo 2013 metų veikiančios įmonės „Rubbee“ įkūrėjas ir vadovas Gediminas Nemanis pasidalijo savo patirtimi ir papasakojo versle išmoktas pamokas.