Kaip prekės ženklui kurti bendruomenę pasitelkiant asmeninę patirtį

2021-09-17
Kaip prekės ženklui kurti bendruomenę pasitelkiant asmeninę patirtį

Vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Vilmantę Markevičienę, „Gentle Day“ įkūrėją, apie tai, kaip asmeniniai iššūkiai ir išgyvenimai paklojo pamatą ne tik verslo idėjai, bet ir bendruomenės būrimui.

„Niekada nebuvau verslininkė ir niekada nemaniau, kad galėčiau būti, nes man tai atrodė pernelyg nuobodu. Dabar, kai versle jau esu daugiau nei 10 metų, matau, kad verslas yra susijęs ne su skaičiais, o su kūryba ir kažko gero kūrimu. Ir tai labai geras jausmas! Šį verslą pradėjau, nes radau produktą, kuris pakeitė mano pačios savijautą per menstruacijas. Tada ir pamaniau – o kodėl tokių produktų nėra parduotuvių lentynose“,  – sako V. Markevičienė.

Moterų higienai skirtus produktus „Gentle Day“ iš pradžių pristatė Lietuvos rinkai, tada plėtėsi į Europą, o paskui ir į Jungtines Valstijas. Pirmieji produktai buvo higieniniai įklotai su anijonų juostele, vėliau atsirado menstruacinės taurelės, drėgnos servetėlės, o naujausias gaminys yra menstruacinės kelnaitės.

„Mums svarbiausia kokybė ir ekologinis sertifikavimas, patys produktai turi būti sveiki ir nekenkti. Mūsų didžiausia rinka yra Lietuva, bet taip pat esame Slovakijoje, Čekijoje, Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Kanadoje. 2016 m. atidarėme įmonę Jungtinėse Valstijose, bet tai nėra lengva rinka, ji didžiulė ir itin konkurencinga. Be to, ten mūsų prekės ženklas vadinasi „Genial Day“, nes negalėjome užregistruoti „Gentle Day“, – pasakoja verslo įkūrėja.

Lietuvos ir Lenkijos rinkose „Gentle Day“ pardavimus organizuoja savarankiškai, kitose Europos šalyse pasitelkia distributorius. „Jei eini į rinką savarankiškai, turi atlikti rinkos tyrimą ir tai nėra lengva. Tada tiesiog eini ir pakeliui mokaisi“, – dalijasi patirtimi V. Markevičienė.

Kuriant verslą ją labiausiai džiugina tai, kad gali burti ir bendruomenę, plėtoti mergaitėms skirtą edukacinę programą Lietuvoje. Specialioje svetainėje www.prisijaukinkmenstruacijas.lt galima rasti informacijos apie kūną, menstruacijas, Lietuvos mokyklose dalijami nemokami įklotai. „Mes esame tarpininkai tarp mamų ir dukrų. Kuriame tokią kultūrą, kurioje nebūtų gėdijamasi menstruacijų ir būtų suvokiama, kas yra sveikos menstruacijos“, – sako „Gentle Day“ įkūrėja, Lietuvoje kurianti edukacinę programą mergaitėms.

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

Viena žinomiausių technologijų bendrovių Lietuvoje savo padalinį atidaro ir Nigerijoje – IT eksosistemos plėtrai pasitelks vietos talentų potencialą
Viena žinomiausių technologijų bendrovių Lietuvoje savo padalinį atidaro ir Nigerijoje – IT eksosistemos plėtrai pasitelks vietos talentų potencialą
2021-08-30

Įvairią programinę įrangą klientams visame pasaulyje kurianti ir verslams skaitmeninę transformaciją įgyvendinti padedanti kompanija „TeleSoftas“, turinti biurus  Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, naujausią padalinį užsimojo atidaryti Nigerijoje. Šios šalies sostinėje Abudžoje samdyti vietos IT specialistus bei siūlyti bendradarbiavimo idėja kilo po „Digital Explorers“ programos organizuotos misijos, kurios metu Lietuvos įmonės turėjo progą susipažinti su Nigerijos IRT (informacinių ir ryšių technologijų)  galimybėmis. Pasak „TeleSoftas“ įkūrėjo ir vadovo Algirdo Stonio, sėkmingas talentų pritraukimas į Lietuvą nutiesė tolimesnius plėtros kelius, todėl kompanijos noras steigti biurą Afrikos valstybėje – gerai pamatuotas ir daug žadantis sprendimas.

Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje
Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje
2021-06-30

Vilniuje įsikūrusio nestandartinių baldų gamintojo „Solid Supply“ naują produktą – inovatyvų darbo vietos sprendimą galima pamatyti tiek Lietuvos, tiek ir Prancūzijos elektroninėse parduotuvėse. Lietuviai kūrėjai sako, kad prasidėjus pirmajai koronaviruso pandemijos bangai ir savo veiklą sustabdžius restoranams ir viešbučiams, su kuriais dažniausiai ir dirbo ši įmonė, jie priėmė itin pasiteisinusį sprendimą savo naują produktą eksportuoti.