Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

2021-04-19
Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą

Antrajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Žydrūnę Vitaitę, „Eldes“ pardavimų vadovę, apie tai, kaip B2B partnerystėmis kurti pasitikėjimą ir perduoti šį jausmą galutiniam produkto vartotojui.

„Esame lietuviškas prekės ženklas, bet eksportuojame 90 proc. produktų į beveik 50 valstybių. Tai apsaugos sistemos, įvairūs detektoriai, interneto daiktų dalis“, – įmonę pristato Ž. Vitaitė. Daugiausia „Eldes“ klientų yra Europoje, tai – platintojai, apsaugos bendrovės, komunalinių paslaugų įmonės, mobiliojo ryšio operatoriai.

„Eldes Alarms“ kartu su technologiniais partneriais kuria išmanias apsaugos sistemas gyvenamiesiems namas ir mažoms bei vidutinėms įmonėms, o paprastiems vartotojams siūlo automatizuotas išmanaus namo sistemų paslaugas, dūmų ir anglies monoksido detektorius.

„Dirbame su klientais, kurie nori parduoti saugumo jausmą, apsaugoti klientus nuo didžiausių bėdų. <…> Pasitikėjimas yra pamatinis poreikis, net jei tai ir B2B partnerystė. Galiausiai mes vis tiek atsiduriame kažkieno namuose. Tad ramybė, pasitikėjimas svarbi ir verslo partneriui, kuris renkasi prekės ženklą, su kuriuo dirbs“, – sako Ž. Vitaitė.

Ji pabrėžia, kad žmogui svarbu ne tik turėti apsaugos prietaisų, bet ir žinoti, kad jie tikrai suveiks tuo metu, kai reikės.

„Sujungti prietaisai turi iš tiesų saugoti, o ne tiesiog būti. Daiktų internetas mums – tarpusavyje sujungti prietaisai, kurie apsaugo asmenį, šeimą, gyvūnus, namus, o perspėjimai gaunami iš anksto. „Eldes“ tą ir reiškia – jausmą būti apsaugotam. Ne šiaip jausmą, o žinojimą, patvirtinimą, kad taip yra“, – pasakoja Ž. Vitaitė.

„Eldes“ plečiasi kiekvienais metais ir turi daug ambicijų didinti produktų platintojų skaičių už Lietuvos ribų. Be to, įmonė daug investuoja kurdama naujos kartos dūmų detektorius, dar šiemet žada pristatyti naują produktų, sukurtą pasitelkus siaurajuosčio daiktų interneto ryšio technologiją.

„Esame technologijų kompanija, o tai reiškia, kad kuriame inovacijas“, – šypsosi „Eldes“ atstovė.

Peržiūrėkite visą interviu:

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje
Pandemija padiktavo naują verslo planą: lietuvių sukurtą mobilią darbo vietą graibsto ir Prancūzijoje
2021-06-30

Vilniuje įsikūrusio nestandartinių baldų gamintojo „Solid Supply“ naują produktą – inovatyvų darbo vietos sprendimą galima pamatyti tiek Lietuvos, tiek ir Prancūzijos elektroninėse parduotuvėse. Lietuviai kūrėjai sako, kad prasidėjus pirmajai koronaviruso pandemijos bangai ir savo veiklą sustabdžius restoranams ir viešbučiams, su kuriais dažniausiai ir dirbo ši įmonė, jie priėmė itin pasiteisinusį sprendimą savo naują produktą eksportuoti.

Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai
Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai
2021-04-06

Pirmajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus kalbama, kokia yra Lietuvos pristatymo užsienyje strategija ir kaip ji buvo kuriama. Vystant Lietuvos prekės ženklą buvo sutarta, kad pagrindinė Lietuvos pristatymo užsienyje ašis yra ekonomika. Tokia strategija yra ir praktiška, ir funkcionali.