Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

2021-04-06
Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Pirmajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas  dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos atstove apie tai, kokia yra Lietuvos pristatymo užsienyje strategija ir kaip ji buvo kuriama.

„Prekės ženklas turi tarnauti šaliai ir jos žmonėms. Tai – pagrindinis uždavinys ir tikslas“, – sako Eglė Kudzmanienė, Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja.

Vystant Lietuvos prekės ženklą buvo sutarta, kad pagrindinė Lietuvos pristatymo užsienyje ašis yra ekonomika. Tokia strategija, anot E. Kudzmanienės, yra ir praktiška, ir funkcionali.

„Mes norime Lietuvą pristatyti kaip valstybę, kuriančią sprendimus. Tai reiškia, kad Lietuva yra stipri partnerė, patikima partnerė, ji gali spręsti globalinius iššūkius“, – pasakoja pašnekovė.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija parengta ir patvirtinta praėjusių metų rudenį, o svarbiausios sritys susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (atviri kurti kartu).

Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos atstovė pabrėžia, kad nėra vieno modelio, pagal kurį galima kurti šalies prekės ženklą, tad ir Lietuva ieškojo savojo.

„Daugelis šalių pristato save per pagyrimus, sako, kad yra geriausios, stipriausios, kad jos daugiausia pasiekia toje ar anoje srityje. Tad mes nusprendėme eiti kitu keliu ir telkti dėmesį ten, kur galime bendradarbiauti su pasauliu“, – sako ji.

Pirmiausia su Lietuvos pristatymu užsienyje mokomos dirbti valstybės institucijos ir joms priklausančios organizacijos.

Su Lietuvos pristatymu užsienyje dirbanti komanda siekia, kad Lietuvą pristatyti pagal patvirtintas gaires išmoktų dirbti valstybės institucijos ir joms priklausančios organizacijos.

„Jei koordinuotai pristatytume Lietuvą užsienyje, sulauktume sėkmės. Vėlesniu etapu turime įtraukti verslą, mokslą ir visuomenę. Tai didžiulis iššūkis“, – kalba E. Kudzmanienė.

Anot jos, norint pasiekti nustatytus tikslus užsienio rinkose reikia laikytis sutartos krypties: „Sakome, kad ekonomikos srityje Lietuva yra sprendimų šalis, kultūros srityje – atradimų šalis, talentų pritraukimo srityje – atvira vieta augti, o valdymo srityje – šalis, transformuojanti viešąjį sektorių.“

Peržiūrėkite visą interviu:

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą
Lietuviški prekės ženklai: kaip kurti pasitikėjimo jausmą
2021-04-19

Antrajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Žydrūnę Vitaitę, „Eldes“ pardavimų vadovę, apie tai, kaip B2B partnerystėmis kurti pasitikėjimą ir perduoti šį jausmą galutiniam produkto vartotojui.

Lietuvių gaminamas pašaras šunims skinasi kelią užsienio rinkoje: didžioji eksporto dalis – į Jungtinę Karalystę
Lietuvių gaminamas pašaras šunims skinasi kelią užsienio rinkoje: didžioji eksporto dalis – į Jungtinę Karalystę
2021-03-25

Kol lietuviai savo mylimus augintinius šeria žinomų užsienio prekės ženklų gaminamu ėdalu, lietuviškas maistas šunims „Rocketo“ skinasi kelią už šalies ribų. Prieš beveik trejus metus Vilniuje įkurta įmonė „Keto maistas“ šiandien džiaugiasi sėkmingai eksportuojama produkcija į Jungtinę Karalystę – lietuviška prekė čia jau spėjo rasti savo pirkėją.