Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą

2018-12-21
Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą

Regionų verslumo skatinimas yra svarbus jų plėtrai bei talentų pritraukimui. Vienas iš būdų – tikslingai naudojamos savivaldybių SVV fondų lėšos. Didžioji dalis savivaldybių šiuos fondus skiria patalpų nuomos kompensavimui, įmonės steigimo lėšų kompensavimui ar įrangos įsigijimui. Tačiau kai kurios savivaldybės „Versli Lietuva“ dėka pritaiko inovatyvius sprendimus skatinti ne tik jau veiklą vykdančius verslus, bet ir suteikia galimybę dar tik planuojantiems kurti verslą gauti finansavimą. Jau antrus metus vykstantis konkursas „Verslumo manija“ tokią galimybę suteikė Alytaus miesto ir Klaipėdos rajono versliausiesiems.

Galimybė gauti reikalingas investicijas verslo plėtrai

Dažnai norint įgyti konkurencinį pranašumą tenka investuoti į naujas idėjas. Tačiau susiduriama su finansų trūkumais, kas stabdo verslo plėtrą, o konkursas „Verslumo manija“ suteikia galimybę gauti reikiamą finansavimą puikiai verslo idėjai. 2017 metais konkurse verslo plėtros kategorijoje didžiausios vertės – net 8 000 Eur paskatinimas atiteko MB „Grafika tau“ sukurtam prekės ženklui „Viecinis“. „Gautą finansavimą išties ilgai taupėme ir po truputį vystėme patį projektą. Parama leido išmėginti pačią idėją jau Kalėdiniu laikotarpiu  ir toliau nuo naujųjų metų visas pajamas taupėme naujos kolekcijos startui. Didžiąją paramos dalį ir išleidome savo drabužių siuvimui ir realizavimui rinkoje“,- pasakoja Milda Staugaitienė, prekės ženklo „Viecinis“ įkūrėja.

Šiais metais verslo plėtros kategorijoje pirmąją vietą užėmė ir 9000 Eur prizą laimėjo MB „IMAGO Viva“, kurie pristatė individualius žaislus pagal vaikų piešinius. „Verslo startas yra pats sunkiausias. Tad galimybė gauti pradinę investiciją dalyvaujant tokiame konkursas, kurie galėtų būti panaudojami tikslingai verslo vystymui, įmonei yra geras postūmis į priekį“, – pažymi MB „IMAGO Viva“ atstovas Liudvikas Urka.

Proga įvertinti verslo idėjos potencialą

Prieš pradedant verslą svarbus finansiniai ištekliai, tačiau dar svarbiau yra įvertinti idėjos potencialą. Konkursas „Verslumo manija“ ir atveria galimybes patikrinti savo idėją prieš konkurso komisiją. Tai padeda patikrinti verslo idėjos potencialą mieste bei užtikrintai ją įgyvendinti.

Konkurso nauda regionui

Antrus metus vykstantis konkursas „Verslumo manija“ Alytaus mieste yra ne tik galimybė verslui ar norintiems pradėti verslą gauti reikiamą finansavimą, bet ir prisidėti prie miestų gerovės. Išvystyta infrastruktūra bei kuriamos darbo vietos regionuose tampa veiksniais, kurie pritraukia gyventojus grįžti į gimtuosius miestus. Konkurso pagalba inovatyvios idėjos bei talentai grįžta į regionus kurti, gyventi bei skatinti juose ekonomiką. Unikalios idėjos, jau pritaikytos didžiuosiuose miestuose gali rasti vietą ir mažesniuose miestuose, taip gerindamos gyvenimo kokybę, pasitenkinimą bei regiono plėtrą.

Toliau skaitykite

Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
2019-01-15

2019-uosius trys vilniečiai pasitiko ne su naujamečiu pažadu, o iš karto su pirmuoju nuosavu verslu: valgomų puokščių gamybos ir platinimo paslauga „Laiminga braškė“ (UAB “Vaisiai ir šokoladas”). Su „Versli Lietuva“ Verslo konsultantų tinklo pagalba maitinimo sektoriaus iššūkius įveikusi Lina Šiškienė su dviem verslo partneriais sostinėje, o vėliau ir kituose  Lietuvos miestuose ketina parodyti, kad šventes švęsti galima skaniau, gražiau ir sveikiau.

Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse
Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse
2018-12-21

Socialinis verslas – tai tam tikras socialines problemas sprendžiantis verslas, tokias kaip socialiai pažeidžiamų grupių integracija į visuomenę, įvairių daiktų prikėlimas antram gyvenimui bei bendruomeniškumo skatinimas. Socialinis verslas gali veikti įvairiomis formomis, tačiau nuo tradicinio verslo modelio skiriasi tuo, kad pirminė jo misija yra socialinis poveikis ir nauda visuomenei – opių socialinių problemų, rinkos nepakankamumo mažinimas, švelninimas – o didžioji dalis uždirbto pelno pirmiausiai naudojama socialinių tikslų įgyvendinimui, t. y. reinvestuojama į savo veiklos plėtrą arba naudojama visuomeninei, labdaringai veiklai.