Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą

2019-03-13
Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą

Egzistuoja posakis: „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai“. Tai labai gerai atspindi šiuolaikinę verslo situaciją, kai buvimas internete yra būtinybė kiekvienam verslui. Tačiau svarbu ir tai, kad verslo internetinį puslapį ar socialinę paskyrą rastų tikslinis klientas, prekės ar paslaugos būtų tinkamai pristatytos internete ir sugeneruotų pajamas. Asmeninis noras gilinti į šias sritis paskatino Tomą Morkūną, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Reklamos ateitis“ vadovą, įkurti savo verslą ir padėti kitiems verslams būti matomiems internete.

Kas įkvėpė pradėti savo verslą?

Verslu, tiksliau skaitmenine rinkodara, pradėjau domėtis dar mokykloje, nors tuo metu tai buvo tik pirmieji bandymai pažinti, kaip kuriami tinklalapiai, kaip jie vertinami „Google“ paieškos sistemoje. Visada norėjosi būti matomu skaitmenine erdvėje, todėl aktyviai domėjausi internetinės reklamos galimybėmis. Studijų metu pradėjau aktyviau dirbti su „Facebook“ reklama, SEO, nesudėtingų tinklalapių kūrimu sau bei pirmiesiems savo klientams. Nemažą dalį savo karjeros buvau samdomas darbuotojas ir tik po darbo galėdavau skirti laiko savo verslui. Daug metų dirbau su individualia veikla pagal pažymą kaip laisvai samdomas specialistas. Sukaupta patirtis jau leidžia dirbti su komanda nuosavoje skaitmeninės rinkodaros agentūroje.

Su kokiomis kliūtimis susidūrėte pradžioje ar jau verslo vykdymo etape?

Keičiant veiklos formą iš individualios veiklos į individualią įmonę, daugiausiai klausimų kilo dėl dokumentų ruošimo ir apskaitos tvarkymo. Didžiausia kliūtis – informacijos ir patirties stygius pradedant verslą kaip juridiniam asmeniui. Šiai dienai visi klausimai išspręsti ir sėkmingai žengiu į priekį.

Kokie verslo sprendimai pasiteisino, kokias verslo pamokas pavyko išmokti?

Viena svarbiausių pamokų: darbas iš namų – nėra darbas. Pakeitus aplinką, darbo našumas gerokai išaugo. Darbinėje aplinkoje lengviau susikaupti, nelieka pašalinių dirgiklių, kurie skatintų atsitraukti nuo darbų.

Kaip vertinate „Versli Lietuva“ konsultanto pagalbą bei kitas „Versli Lietuva“ paslaugas?

Džiaugiuosi, jog tapau ne tik Panevėžyje įsikūrusio bendradarbystės centro „Spiečius“ dalimi, bet ir partneriui, padedančiu jaunam verslui pasirinkti geriausias skaitmeninės rinkodaros strategijas, įrankius ir priemones, supažindinančiu su „Facebook“, „Google“ reklamos naujienomis, tendencijomis.

Kokių patarimų turėtumėte kitiems pradedantiesiems verslininkams?

Pradedančiajam, kaip ir bet kuriam kitam verslui, siekiančiam įsitvirtinti rinkoje, labai svarbu išnaudoti visas šiuolaikinės reklamos galimybės. Manau, kad šiai dienai kiekvienam verslo savininkui būtina suprasti bent esminius internetinės reklamos principus, nes tai vienas iš efektyvių viešinimo kanalų.

Toliau skaitykite

Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
2019-01-15

2019-uosius trys vilniečiai pasitiko ne su naujamečiu pažadu, o iš karto su pirmuoju nuosavu verslu: valgomų puokščių gamybos ir platinimo paslauga „Laiminga braškė“ (UAB “Vaisiai ir šokoladas”). Su „Versli Lietuva“ Verslo konsultantų tinklo pagalba maitinimo sektoriaus iššūkius įveikusi Lina Šiškienė su dviem verslo partneriais sostinėje, o vėliau ir kituose  Lietuvos miestuose ketina parodyti, kad šventes švęsti galima skaniau, gražiau ir sveikiau.

Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
2018-12-21

Regionų verslumo skatinimas yra svarbus jų plėtrai bei talentų pritraukimui. Vienas iš būdų – tikslingai naudojamos savivaldybių SVV fondų lėšos. Didžioji dalis savivaldybių šiuos fondus skiria patalpų nuomos kompensavimui, įmonės steigimo lėšų kompensavimui ar įrangos įsigijimui. Tačiau kai kurios savivaldybės „Versli Lietuva“ dėka pritaiko inovatyvius sprendimus skatinti ne tik jau veiklą vykdančius verslus, bet ir suteikia galimybę dar tik planuojantiems kurti verslą gauti finansavimą. Jau antrus metus vykstantis konkursas „Verslumo manija“ tokią galimybę suteikė Alytaus miesto ir Klaipėdos rajono versliausiesiems.