Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą

2019-03-13
Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą

Egzistuoja posakis: „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai“. Tai labai gerai atspindi šiuolaikinę verslo situaciją, kai buvimas internete yra būtinybė kiekvienam verslui. Tačiau svarbu ir tai, kad verslo internetinį puslapį ar socialinę paskyrą rastų tikslinis klientas, prekės ar paslaugos būtų tinkamai pristatytos internete ir sugeneruotų pajamas. Asmeninis noras gilinti į šias sritis paskatino Tomą Morkūną, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Reklamos ateitis“ vadovą, įkurti savo verslą ir padėti kitiems verslams būti matomiems internete.

Kas įkvėpė pradėti savo verslą?

Verslu, tiksliau skaitmenine rinkodara, pradėjau domėtis dar mokykloje, nors tuo metu tai buvo tik pirmieji bandymai pažinti, kaip kuriami tinklalapiai, kaip jie vertinami „Google“ paieškos sistemoje. Visada norėjosi būti matomu skaitmenine erdvėje, todėl aktyviai domėjausi internetinės reklamos galimybėmis. Studijų metu pradėjau aktyviau dirbti su „Facebook“ reklama, SEO, nesudėtingų tinklalapių kūrimu sau bei pirmiesiems savo klientams. Nemažą dalį savo karjeros buvau samdomas darbuotojas ir tik po darbo galėdavau skirti laiko savo verslui. Daug metų dirbau su individualia veikla pagal pažymą kaip laisvai samdomas specialistas. Sukaupta patirtis jau leidžia dirbti su komanda nuosavoje skaitmeninės rinkodaros agentūroje.

Su kokiomis kliūtimis susidūrėte pradžioje ar jau verslo vykdymo etape?

Keičiant veiklos formą iš individualios veiklos į individualią įmonę, daugiausiai klausimų kilo dėl dokumentų ruošimo ir apskaitos tvarkymo. Didžiausia kliūtis – informacijos ir patirties stygius pradedant verslą kaip juridiniam asmeniui. Šiai dienai visi klausimai išspręsti ir sėkmingai žengiu į priekį.

Kokie verslo sprendimai pasiteisino, kokias verslo pamokas pavyko išmokti?

Viena svarbiausių pamokų: darbas iš namų – nėra darbas. Pakeitus aplinką, darbo našumas gerokai išaugo. Darbinėje aplinkoje lengviau susikaupti, nelieka pašalinių dirgiklių, kurie skatintų atsitraukti nuo darbų.

Kaip vertinate „Versli Lietuva“ konsultanto pagalbą bei kitas „Versli Lietuva“ paslaugas?

Džiaugiuosi, jog tapau ne tik Panevėžyje įsikūrusio bendradarbystės centro „Spiečius“ dalimi, bet ir partneriui, padedančiu jaunam verslui pasirinkti geriausias skaitmeninės rinkodaros strategijas, įrankius ir priemones, supažindinančiu su „Facebook“, „Google“ reklamos naujienomis, tendencijomis.

Kokių patarimų turėtumėte kitiems pradedantiesiems verslininkams?

Pradedančiajam, kaip ir bet kuriam kitam verslui, siekiančiam įsitvirtinti rinkoje, labai svarbu išnaudoti visas šiuolaikinės reklamos galimybės. Manau, kad šiai dienai kiekvienam verslo savininkui būtina suprasti bent esminius internetinės reklamos principus, nes tai vienas iš efektyvių viešinimo kanalų.

Toliau skaitykite

Trauma, paskatinusi ieškoti naujų sporto metodikų, tapo nuosavo verslo impulsu
Trauma, paskatinusi ieškoti naujų sporto metodikų, tapo nuosavo verslo impulsu
2019-06-25

Kartais skaudi patirtis ir būdas, kaip ją įveikti, skatina padėti kitiems, turintiems panašių problemų. Ernestos ir Vytauto Glemžų šeima savo sporto klubą „FreeMotion“ įkūrė, kai vyras patyrė traumą, prognozavusią negalią. Tačiau nauja sporto metodika padėjo išgyti bei nuo šiol padeda ir kitiems.

Rado sprendimą, kaip pradinių klasių mokinius įtraukiančiai išmokyti matematikos
Rado sprendimą, kaip pradinių klasių mokinius įtraukiančiai išmokyti matematikos
2019-05-23

Informacinių technologijų apsuptyje, mokymosi būdai turi keistis. O vieną iš efektyvių būdų, kaip pradinių klasių mokinius išmokinti ne tik matematikos, bet ir bendravimo, bendradarbiavimo, rado Andrius Chomičius ir Gerda Surgautaitė, UAB „Eksperimentinė kūrybinio mąstymo laboratorija“ kūrėjai.