Nuo savanoriškos veiklos iki renginių organizavimo verslo

2019-08-14
Nuo savanoriškos veiklos iki renginių organizavimo verslo

Savo stipriąsias puses, verslo nišą ar net verslo partnerį kartais galima atrasti užsiimant savanoriškomis iniciatyvomis. Gerda Statkevičiūtė-Gylienė ir Rasa Povilavičienė, projekto „Laimingos akys“ įkūrėjos, susipažino socialiniuose tinkluose ir abi ėmėsi organizuoti savo pirmąjį renginį – kūdikių lenktynes. Jos norėjo suburti Panevėžio miesto šeimas ir paskatinti bendruomeniškumą, smagiai praleidžiant laiką kartu. Dabar renginių organizavimas tapo pagrindine šių moterų veikla.

Gerda, papasakokite apie savo verslą.

Viskas prasidėjo nuo mano ir Rasos pažinties, mes išvystėme kūdikių lenktynių idėją ir taip ja patikėjome, kad ėmėmės organizavimo. Renginys buvo nemokamas ir sulaukė gana didelio susidomėjimo. Tikras verslas prasidėjo tik po 4 metų, kai pradėjome organizuoti pirmąją konferenciją moterims Panevėžyje. Mums buvo tikrai įdomu – turėjome daug pirmų kartų, atsirado daug pažinčių, gavome įvairių patirčių. Sėkmingas startas ir mėgavimasis tuo, ką darome, paskatino imtis dar daugiau projektų. Dabar organizuojame stovyklas moterims, darbo šventes, seminarus, jau trečius metus vyks mūsų konferencija „(Ne)Tobula moteris“, kuri iš Panevėžio persikelia į Šiaulius. Mes savo renginiams keliame aukščiausius reikalavimus, apgalvojame kiekvieną smulkmeną, siekiame, kad dalyviai išsineštų geriausią patirtį.

Ką veikėte anksčiau, prieš įkuriant „Laimingas akis“?

Aš dirbau prekybos srityje, taip pat turėjau kitą verslą, kurio veiklą teko sustabdyti. Mano kolegė Rasa dirbo įvairiose srityse – nuo pardavėjos iki lietuvių kalbos mokytojos, dabar ji yra ir VšĮ „Visapusiško lavinimo centras“ vadovė. Abi išbandėme daug veiklų, tačiau šiandien galime drąsiai teigti, kad labiausiai save atradome renginių organizavime.

Papasakokite, kaip atrodo jūsų darbo diena?

Dirbame dviese, esame aiškiai pasiskirsčiusios atsakomybes. Kiekviena individualiai sprendžia, kada ir kiek laiko dirbti – viena kita labai pasitikime. Svarbiausia, kad viskas būtų padaryta laiku ir kokybiškai. Mūsų darbo dienos labai skirtingos. Kai artėja renginys, kiekvieną dieną, nuo ryto iki vakaro, turime daug reikalų: nuvežti, paimti, susitikti, suderinti. Tačiau, kai yra daugiau laiko iki renginio, darbui galime skirti vos 2–4 valandas per dieną ir mėgautis laisvalaikiu. Tai – vienas iš nuosavo verslo privalumų!

Kas paskatino ateiti į „Spiečių“?

Norėjosi turėti ramią darbo aplinką. Anksčiau susitikdavome kavinėse, kur labai triukšminga ir sunku susikaupti. Bendradarbystės centras „Spiečius“ tapo idealia vieta susitikimams, darbui, bendravimui. Mums čia – gera ir ramu.

Kaip „Spiečius“ prisidėjo prie jūsų verslo vystymo?

Panevėžio „Spiečius“ tapo ne tik patogia darbo vieta, bendradarbystės centro koordinatorė Neringa mums davė daug patarimų verslo statuso klausimais, ji visada suteikia reikiamą informaciją apie finansus, naujus projektus, pakviečia į naudingus, įdomius seminarus ar renginius. Neringos dėka gavome pasiūlymą suorganizuoti pirmąjį „Spiečiaus“ gimtadienį Tauragėje, tai buvo labai gera patirtis.

Kokie yra jūsų artėjantys renginiai?

Rugsėjo 6 dieną bus Panevėžio „Spiečiaus“ gimtadienis, tad dabar dėliojame šventės konceptą. Taip pat daug dirbame su spalio mėnesį vyksiančia konferencija Šiauliuose „(Ne)Tobula moteris“, be organizacinių darbų, stengiamės didinti renginio žinomumą, skatinti bilietų pardavimus.

Ką galėtumėte patarti kitiems, pradedantiems savo verslą?

Visų pirma, veikla jums turi teikti didelį malonumą ir džiaugsmą. Klientai tai jaučia ir produktą perka tik tada, jei jumis pasitiki. Antra, geriausias klientų pritraukimo būdas – iš lūpų į lūpas perduodama informacija apie jūsų veiklą. Tad rinkite atsiliepimus, darykite vaizdo įrašus su atsiliepimais ir juos viešinkite. Svarbu, kad kiti jus išgirstų ir patikėtų, tik tuomet verslas vystysis sėkmingai. Trečia, nepamirškite, jog žmonėms patinka nuoširdus ir artimas bendravimas, todėl gyvi susitikimai su partneriais bei klientais yra itin svarbūs.

Toliau skaitykite

Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą
Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą
2021-01-19

Linksmas, lengvai įsimenamas ir keliantis minkštumo asociaciją. Tokius tris kriterijus kurdamas prekės ženklo „Pušku Pušku“ pavadinimą dar prieš daugiau nei dešimtmetį išsikėlė įmonės įkūrėjas, jos vadovas Remigijus Balčiūnas.

Eksportas praktiškai: lietuviška „Namuos“ produkcija sėkmingai skinasi kelią toliau nuo namų
Eksportas praktiškai: lietuviška „Namuos“ produkcija sėkmingai skinasi kelią toliau nuo namų
2021-01-05

Prieš ketverius metus nusprendusi imtis verslo „Namuos“ prekės ženklo įkūrėja Rasa Kolesnikovaitė nė nebūtų pasvajojusi, kad lietuviško dizaino namų interjero detalės didžiausio populiarumo sulauks už Lietuvos ribų. Tačiau šiandien įmonės prioritetas – eksportas, į jį orientuota 85 proc. verslo.

Informacija atnaujinta 2019-08-14