Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę

2021-12-17
Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę

Apie lietuviškus prekės ženklus vebinare savo pašnekovus kalbinantis Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas šįkart pristatė įmonę, kuri kuria bei parduota elektrines pavaras dviračiams. Nuo 2013 metų veikiančios įmonės „Rubbee“ įkūrėjas ir vadovas Gediminas Nemanis pasidalijo savo patirtimi ir papasakojo versle išmoktas pamokas.

Kaip pasakoja G. Nemanis, kaip ir daugelis įmonių, „Rubbee“ savo kelią taip pat pradėjo tėvų garaže. Tai buvo pirmieji bandymai, kurie atvedė prie dabartinio kūrinio. „Rubbee“ sukurtame pakete visiškai nėra laidų ir čia yra sujungtos visos dviračio dalys, tokios kaip variklis, akumuliatoriai, valdymo blokas ir kt. Tai suteikia patogumą naudojantis elektriniu dviračiu be jokių pridėtinių laidų, o kartu sumontuoti tokį paketą yra itin paprasta.

„Po keletos metų nuo pirmųjų bandymų tapome „Rubbee“ ir tai buvo iššūkių kupina kelionė, kurioje turėjome praeiti visus įprastus startuoliams žingsnius.

Kurti naują produktų liniją buvo iššūkis, bet visa tai buvo ir įdomu. Nemažai išmokome, o dabar mūsų produktu mėgaujasi klientai daugiau nei 30 pasaulio šalių“, – sako įmonės įkūrėjas.

Paklausus apie tikslinę auditoriją, pašnekovas sakė, kad dažniausiai tai yra miestų centrų gyventojai, kurie turi dviračius, tačiau nenaudoja jų kasdien. „Mūsų tikslas yra paimti tuos dviračius iš sandėliukų ir vėl sugrąžinti į gatves.

Mūsų klientai mėgsta važiuoti dviračiu, bet nenori pirkti elektrinio dviračio tam, kad gautų visus jo privalumus. Mes klientams ir skelbiame, kad jiems nereikia pirkti naujo elektrinio dviračio, nes galima naudoti jau turimą, o tai ir apima tvarumo klausimus“, – pasakoja „Rubbee“ įkūrėjas.

Pastaruoju metu įmonė orientuojasi į Europos, Jungtinės Karalystės,  Skandinavijos šalių, Australijos ir Naujosios Zelandijos rinkas.

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
2022-01-04

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
2021-12-22

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.