Prabanga, prieinama kiekvienam: aukštos kokybės patalynė, pagaminta Lietuvoje

2018-12-11
Prabanga, prieinama kiekvienam: aukštos kokybės patalynė, pagaminta Lietuvoje

Bedroommood“ – Lietuvoje gimęs prekės ženklas, vartotojų širdis siekiantis užkariauti kokybe. 100% egiptietiškos medvilnės patalynė ­– pagalvių ir antklodžių užvalkalai, paklodės jau žengia pirmuosius žingsnius tarptautinėje rinkoje: dviejų žmonių poreikis aukštos kokybės patalynei už prieinamą kainą atvėrė duris į dar neužpildytą nišą rinkoje.

Bedroommood“ pradžios istorija – išties romantiška. Prekės ženklo įkūrėjai Tomas ir Jurgita pasakoja vestuvių proga gavę itin aukštos kokybės patalynės komplektą iš Prancūzijos. Jaunavedžiams jis iškart tapo ypatingas, naudojamas tik švenčių bei vestuvių metinių proga, kai įprastas naktis jie leido daug paprastesniuose pataluose. Kiek vėliau Jurgitai – iki „Bedroommood“ dirbusiai su namų apyvokos prekėmis – teko apsilankyti parodoje, kur ji pamatė tuos pačius Prancūzų gamybos patalus. Deja, antro komplekto įsigyti nedrįso – kaina gerokai kandžiojosi. Visgi kitame stende pamačiusi audinių gamintojus, Jurgita netruko pasidalinti įspūdžiais su vyru, ir kartu jie nusprendė, kad aukštos kokybės, stilinga patalynė už prieinamą kainą gali tapti realybe.

Žinoma, nuo idėjos atsiradimo iki realaus produkto vedė ilgas kelias. Reikėjo atlikti daug skaičiavimų, sudalyvauti daugybėje susitikimų su audinių gamintojais, išsiaiškinti, kokios medžiagos tinkamiausios miegui, kokias spalvas žmonės norėtų matyti savo miegamuosiuose. Pora neslepia, kad šis procesas buvo itin ilgas ir sudėtingas, tačiau, „kai viską darydamas jautiesi be galo laimingas, supranti, kad judi teisinga linkme“, – sako „Bedroommood“ įkūrėjai.

„Mūsų didžiausias prioritetas – kokybė“, – vieningai teigia Jurgita ir Tomas, pabrėždami, kad kokybė – tai ne tik medžiagos ir pasiuvimas. Gamybą pora nusprendė vykdyti Lietuvoje, kad galėtų prižiūrėti kiekvieną žingsnį ir užtikrintų maksimaliai kokybišką pasiuvimą. Tiesa, tai iškelia gamybos kaštus, tačiau skirtumas nėra toks didelis, kad vertėtų rizikuoti kompanijos prioritetais. „Tokia pačia filosofija vadovaujamės ir bendraudami su klientais, pakuodami produktus bei juos pristatydami: turime būti greiti, paslaugūs ir lankstūs, siekdami tapti mylimu, patikimu prekės ženklu“, – sako „Bedroommood“ įkūrėjai. Nors toks preciziškas požiūris ir reikalauja daugiau laiko bei, žinoma, investicijų, Jurgita ir Tomas sako, kad pasirinkimas pardavinėti pagrinde internete, o viskuo, kiek įmanoma, rūpintis patiems, kompensuoja patirtas išlaidas ir leidžia klientams pasiūlyti kokybišką prekę už prieinamą kainą.

Stabilus „Bedroommood“ augimas rodo, kad poros pasirinkimas buvo tikrai teisingas. Nusprendę likti prie minimalistinio skandinaviško stiliaus, jie užpildė nišą rinkoje, kur karaliauja intensyvių raštų patalynė. „Teigiami klientų atsiliepimai išties maloniai stebina, net 97% klientų mus vertina 5 žvaigždutėmis. Iki „Bedroommood“ įkūrimo, manėme, kad žmonės, ypač Lietuvoje, patalynę perka ganėtinai retai, tačiau jau dabar pastebime grįžtančių klientų”, – sako įmonės įkūrėjai. Pora atskleidžia, kad kol kas jų pagrindinė rinka – Lietuva, nors internetinė parduotuvė veikia visame pasaulyje. „Po truputį žengiam ir į pasaulinę rinką – ieškome B2B partnerių, kol kas džiaugiamės, kad pirmasis jau atsirado Kinijoje”, – savo pasiekimais dalinasi verslininkai.

Įkūrėjai teigia, kad informacija ir pagalba, kurią suteikė „Versli Lietuva“ ieškant kontaktų užsienio šalyse ar informacijos apie užsienio kompanijas buvo naudinga ir vertinga. „Jei būtų tekę visą informaciją rinkti pačiam, būčiau užtrukęs daug ilgiau“,- teigia įkūrėjai.

Kalbėdami apie kliūtis, Tomas ir Jurgita pastebi, kad skirtingais etapais buvo skirtingos kliūtys, ir dabar jų pakanka. „Vienas kliūtis pavyksta įveikti greičiau, lengviau, kitas – ilgiau. Pagrindinė kliūtis sakyčiau buvo surasti tinkamus žmones, suformuoti gerą komandą, su kuriais galima eiti toliau, nes pats vienas gali padaryti mažiau, daug ko nežinai. Su gera komanda galima išspręsti daugiau klausimų, greičiau gauti atsakymus, rasti tinkamus sprendimus“,- dalinasi verslininkai.

Paklausti, ko palinkėtų pradedantiesiems, „Bedroommood“ įkūrėjai skatina būti atviriems ir nuolat ieškoti naujų kontaktų. „Būkite atviri, dalinkitės rūpimais klausimais, nevaržykite savęs ir negalvokite, kad kažkas nugvelbs tavo idėją. Manau, jog kaip tik reikia klausti ir kalbėtis, tai atveria langus praplečia kontaktų ratą ir kartu padeda surasti bendradrbiavimo galimybes“,- pozityviai pokalbį užbaigia verslininkai.

Toliau skaitykite

Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
2019-01-15

2019-uosius trys vilniečiai pasitiko ne su naujamečiu pažadu, o iš karto su pirmuoju nuosavu verslu: valgomų puokščių gamybos ir platinimo paslauga „Laiminga braškė“ (UAB “Vaisiai ir šokoladas”). Su „Versli Lietuva“ Verslo konsultantų tinklo pagalba maitinimo sektoriaus iššūkius įveikusi Lina Šiškienė su dviem verslo partneriais sostinėje, o vėliau ir kituose  Lietuvos miestuose ketina parodyti, kad šventes švęsti galima skaniau, gražiau ir sveikiau.

Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
2018-12-21

Regionų verslumo skatinimas yra svarbus jų plėtrai bei talentų pritraukimui. Vienas iš būdų – tikslingai naudojamos savivaldybių SVV fondų lėšos. Didžioji dalis savivaldybių šiuos fondus skiria patalpų nuomos kompensavimui, įmonės steigimo lėšų kompensavimui ar įrangos įsigijimui. Tačiau kai kurios savivaldybės „Versli Lietuva“ dėka pritaiko inovatyvius sprendimus skatinti ne tik jau veiklą vykdančius verslus, bet ir suteikia galimybę dar tik planuojantiems kurti verslą gauti finansavimą. Jau antrus metus vykstantis konkursas „Verslumo manija“ tokią galimybę suteikė Alytaus miesto ir Klaipėdos rajono versliausiesiems.