Prabanga, prieinama kiekvienam: aukštos kokybės patalynė, pagaminta Lietuvoje

2018-12-11
Prabanga, prieinama kiekvienam: aukštos kokybės patalynė, pagaminta Lietuvoje

Bedroommood“ – Lietuvoje gimęs prekės ženklas, vartotojų širdis siekiantis užkariauti kokybe. 100% egiptietiškos medvilnės patalynė ­– pagalvių ir antklodžių užvalkalai, paklodės jau žengia pirmuosius žingsnius tarptautinėje rinkoje: dviejų žmonių poreikis aukštos kokybės patalynei už prieinamą kainą atvėrė duris į dar neužpildytą nišą rinkoje.

Bedroommood“ pradžios istorija – išties romantiška. Prekės ženklo įkūrėjai Tomas ir Jurgita pasakoja vestuvių proga gavę itin aukštos kokybės patalynės komplektą iš Prancūzijos. Jaunavedžiams jis iškart tapo ypatingas, naudojamas tik švenčių bei vestuvių metinių proga, kai įprastas naktis jie leido daug paprastesniuose pataluose. Kiek vėliau Jurgitai – iki „Bedroommood“ dirbusiai su namų apyvokos prekėmis – teko apsilankyti parodoje, kur ji pamatė tuos pačius Prancūzų gamybos patalus. Deja, antro komplekto įsigyti nedrįso – kaina gerokai kandžiojosi. Visgi kitame stende pamačiusi audinių gamintojus, Jurgita netruko pasidalinti įspūdžiais su vyru, ir kartu jie nusprendė, kad aukštos kokybės, stilinga patalynė už prieinamą kainą gali tapti realybe.

Žinoma, nuo idėjos atsiradimo iki realaus produkto vedė ilgas kelias. Reikėjo atlikti daug skaičiavimų, sudalyvauti daugybėje susitikimų su audinių gamintojais, išsiaiškinti, kokios medžiagos tinkamiausios miegui, kokias spalvas žmonės norėtų matyti savo miegamuosiuose. Pora neslepia, kad šis procesas buvo itin ilgas ir sudėtingas, tačiau, „kai viską darydamas jautiesi be galo laimingas, supranti, kad judi teisinga linkme“, – sako „Bedroommood“ įkūrėjai.

„Mūsų didžiausias prioritetas – kokybė“, – vieningai teigia Jurgita ir Tomas, pabrėždami, kad kokybė – tai ne tik medžiagos ir pasiuvimas. Gamybą pora nusprendė vykdyti Lietuvoje, kad galėtų prižiūrėti kiekvieną žingsnį ir užtikrintų maksimaliai kokybišką pasiuvimą. Tiesa, tai iškelia gamybos kaštus, tačiau skirtumas nėra toks didelis, kad vertėtų rizikuoti kompanijos prioritetais. „Tokia pačia filosofija vadovaujamės ir bendraudami su klientais, pakuodami produktus bei juos pristatydami: turime būti greiti, paslaugūs ir lankstūs, siekdami tapti mylimu, patikimu prekės ženklu“, – sako „Bedroommood“ įkūrėjai. Nors toks preciziškas požiūris ir reikalauja daugiau laiko bei, žinoma, investicijų, Jurgita ir Tomas sako, kad pasirinkimas pardavinėti pagrinde internete, o viskuo, kiek įmanoma, rūpintis patiems, kompensuoja patirtas išlaidas ir leidžia klientams pasiūlyti kokybišką prekę už prieinamą kainą.

Stabilus „Bedroommood“ augimas rodo, kad poros pasirinkimas buvo tikrai teisingas. Nusprendę likti prie minimalistinio skandinaviško stiliaus, jie užpildė nišą rinkoje, kur karaliauja intensyvių raštų patalynė. „Teigiami klientų atsiliepimai išties maloniai stebina, net 97% klientų mus vertina 5 žvaigždutėmis. Iki „Bedroommood“ įkūrimo, manėme, kad žmonės, ypač Lietuvoje, patalynę perka ganėtinai retai, tačiau jau dabar pastebime grįžtančių klientų”, – sako įmonės įkūrėjai. Pora atskleidžia, kad kol kas jų pagrindinė rinka – Lietuva, nors internetinė parduotuvė veikia visame pasaulyje. „Po truputį žengiam ir į pasaulinę rinką – ieškome B2B partnerių, kol kas džiaugiamės, kad pirmasis jau atsirado Kinijoje”, – savo pasiekimais dalinasi verslininkai.

Įkūrėjai teigia, kad informacija ir pagalba, kurią suteikė „Versli Lietuva“ ieškant kontaktų užsienio šalyse ar informacijos apie užsienio kompanijas buvo naudinga ir vertinga. „Jei būtų tekę visą informaciją rinkti pačiam, būčiau užtrukęs daug ilgiau“,- teigia įkūrėjai.

Kalbėdami apie kliūtis, Tomas ir Jurgita pastebi, kad skirtingais etapais buvo skirtingos kliūtys, ir dabar jų pakanka. „Vienas kliūtis pavyksta įveikti greičiau, lengviau, kitas – ilgiau. Pagrindinė kliūtis sakyčiau buvo surasti tinkamus žmones, suformuoti gerą komandą, su kuriais galima eiti toliau, nes pats vienas gali padaryti mažiau, daug ko nežinai. Su gera komanda galima išspręsti daugiau klausimų, greičiau gauti atsakymus, rasti tinkamus sprendimus“,- dalinasi verslininkai.

Paklausti, ko palinkėtų pradedantiesiems, „Bedroommood“ įkūrėjai skatina būti atviriems ir nuolat ieškoti naujų kontaktų. „Būkite atviri, dalinkitės rūpimais klausimais, nevaržykite savęs ir negalvokite, kad kažkas nugvelbs tavo idėją. Manau, jog kaip tik reikia klausti ir kalbėtis, tai atveria langus praplečia kontaktų ratą ir kartu padeda surasti bendradrbiavimo galimybes“,- pozityviai pokalbį užbaigia verslininkai.

Toliau skaitykite

Pilnametystės proga gautos pajamos suteikė galimybę užsiimti mėgstama veikla
Pilnametystės proga gautos pajamos suteikė galimybę užsiimti mėgstama veikla
2019-05-17

Verslo pradžioje svarbu turėti lėšų, už kurias įsigyjama įranga, technika ar investuojama į kitas verslo vystymo priemones. Martynas Kazlauskas, laisvais samdomas videografas, šių lėšų gavo sulaukęs pilnametystės ir įsigijo pirmąją savo kamerą. Martynas šiuo metu kuriu įvairaus pobūdžio video filmus, dažniausiai dokumentinio/reprezentacinio tipo (pristatymai, apžvalgos, interviu, reklamos, muzikiniai klipai ir pan.).

Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą
Noras būti matomam internete paskatino įkurti nuosavą skaitmeninės rinkodaros agentūrą
2019-03-13

Egzistuoja posakis: „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai“. Tai labai gerai atspindi šiuolaikinę verslo situaciją, kai buvimas internete yra būtinybė kiekvienam verslui. Tačiau svarbu ir tai, kad verslo internetinį puslapį ar socialinę paskyrą rastų tikslinis klientas, prekės ar paslaugos būtų tinkamai pristatytos internete ir sugeneruotų pajamas. Asmeninis noras gilinti į šias sritis paskatino Tomą Morkūną, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Reklamos ateitis“ vadovą, įkurti savo verslą ir padėti kitiems verslams būti matomiems internete.