Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse

2018-12-21
Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse

Socialinis verslas – tai tam tikras socialines problemas sprendžiantis verslas, tokias kaip socialiai pažeidžiamų grupių integracija į visuomenę, įvairių daiktų prikėlimas antram gyvenimui bei bendruomeniškumo skatinimas. Socialinis verslas gali veikti įvairiomis formomis, tačiau nuo tradicinio verslo modelio skiriasi tuo, kad pirminė jo misija yra socialinis poveikis ir nauda visuomenei – opių socialinių problemų, rinkos nepakankamumo mažinimas, švelninimas – o didžioji dalis uždirbto pelno pirmiausiai naudojama socialinių tikslų įgyvendinimui, t. y. reinvestuojama į savo veiklos plėtrą arba naudojama visuomeninei, labdaringai veiklai.

Šiais metais „Versli Lietuva“ subūrė socialinius verslus net į dvi muges, kuriose suteikė socialiniams verslininkams galimybę pristatyti savo veiklą plačiai auditorijai. Socialinio verslo prekybos arka kvietė lankytojus į Kaziuko mugę bei parodą „Rinkis prekę lietuvišką“, kur bus galima susipažinti su socialinio verslo pavyzdžiais ir kvietė lankytojus susimąstyti apie socialinio poveikio darymą tiesiog perkant prekes ar paslaugas iš socialinių verslininkų.

„Dalyvavimas tokiuose renginiuose, tai galimybę pasirodyti kaip lygiavertis verslo atstovas didžiosios įmonėms. Galimybė pristatyti savo kuriamą produkciją su socialine idėja garsiai. Socialiniai verslai, retas kuris generuoja tokias prekybos apimtis, kad lengvai galėtų leisti išsipirkti 3 dienas vietai tokioje parodoje. Tai galimybė, kuria suteikė socialinio verslo platforma“,- džiaugiasi Kristina Alšauskienė, socialinio verslo „Urnos gyvūnams“ įkūrėja. Milda Paukštė, socialinio verslo „IMAGO“ įkūrėja teigia, kad „tai proga prisistatyti ne masei, o tikslingai auditorijai, kur yra jautri socialinėms problemoms ir domisi jų sprendimo būdais. Tokios mugės padeda susitikti su bendraminčiais, neleidžia pasijusti vienišam su savo idėjomis. Kartu įkvepia naujiems darbams.“

Teigiami socialinio verslo atsiliepimai ir poreikis parodo, jog socialinio verslo atstovams dalyvavimas masiniuose renginiuose ir galimybė pristatyti savo idėją yra sėkmingo verslo vystymo priemonė.

Toliau skaitykite

Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
Nerti į saldų nuosavą verslą su „Versli Lietuva“ pagalba buvo drąsiau
2019-01-15

2019-uosius trys vilniečiai pasitiko ne su naujamečiu pažadu, o iš karto su pirmuoju nuosavu verslu: valgomų puokščių gamybos ir platinimo paslauga „Laiminga braškė“ (UAB “Vaisiai ir šokoladas”). Su „Versli Lietuva“ Verslo konsultantų tinklo pagalba maitinimo sektoriaus iššūkius įveikusi Lina Šiškienė su dviem verslo partneriais sostinėje, o vėliau ir kituose  Lietuvos miestuose ketina parodyti, kad šventes švęsti galima skaniau, gražiau ir sveikiau.

Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
Netradicinis savivaldybių verslumo skatinimo fondų panaudojimas kelia regionų inovatyvumą
2018-12-21

Regionų verslumo skatinimas yra svarbus jų plėtrai bei talentų pritraukimui. Vienas iš būdų – tikslingai naudojamos savivaldybių SVV fondų lėšos. Didžioji dalis savivaldybių šiuos fondus skiria patalpų nuomos kompensavimui, įmonės steigimo lėšų kompensavimui ar įrangos įsigijimui. Tačiau kai kurios savivaldybės „Versli Lietuva“ dėka pritaiko inovatyvius sprendimus skatinti ne tik jau veiklą vykdančius verslus, bet ir suteikia galimybę dar tik planuojantiems kurti verslą gauti finansavimą. Jau antrus metus vykstantis konkursas „Verslumo manija“ tokią galimybę suteikė Alytaus miesto ir Klaipėdos rajono versliausiesiems.