Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse

2018-12-21
Socialinio verslo prekybos arka – socialinių idėjų sklaida tradicinėse mugėse

Socialinis verslas – tai tam tikras socialines problemas sprendžiantis verslas, tokias kaip socialiai pažeidžiamų grupių integracija į visuomenę, įvairių daiktų prikėlimas antram gyvenimui bei bendruomeniškumo skatinimas. Socialinis verslas gali veikti įvairiomis formomis, tačiau nuo tradicinio verslo modelio skiriasi tuo, kad pirminė jo misija yra socialinis poveikis ir nauda visuomenei – opių socialinių problemų, rinkos nepakankamumo mažinimas, švelninimas – o didžioji dalis uždirbto pelno pirmiausiai naudojama socialinių tikslų įgyvendinimui, t. y. reinvestuojama į savo veiklos plėtrą arba naudojama visuomeninei, labdaringai veiklai.

Šiais metais „Versli Lietuva“ subūrė socialinius verslus net į dvi muges, kuriose suteikė socialiniams verslininkams galimybę pristatyti savo veiklą plačiai auditorijai. Socialinio verslo prekybos arka kvietė lankytojus į Kaziuko mugę bei parodą „Rinkis prekę lietuvišką“, kur bus galima susipažinti su socialinio verslo pavyzdžiais ir kvietė lankytojus susimąstyti apie socialinio poveikio darymą tiesiog perkant prekes ar paslaugas iš socialinių verslininkų.

„Dalyvavimas tokiuose renginiuose, tai galimybę pasirodyti kaip lygiavertis verslo atstovas didžiosios įmonėms. Galimybė pristatyti savo kuriamą produkciją su socialine idėja garsiai. Socialiniai verslai, retas kuris generuoja tokias prekybos apimtis, kad lengvai galėtų leisti išsipirkti 3 dienas vietai tokioje parodoje. Tai galimybė, kuria suteikė socialinio verslo platforma“,- džiaugiasi Kristina Alšauskienė, socialinio verslo „Urnos gyvūnams“ įkūrėja. Milda Paukštė, socialinio verslo „IMAGO“ įkūrėja teigia, kad „tai proga prisistatyti ne masei, o tikslingai auditorijai, kur yra jautri socialinėms problemoms ir domisi jų sprendimo būdais. Tokios mugės padeda susitikti su bendraminčiais, neleidžia pasijusti vienišam su savo idėjomis. Kartu įkvepia naujiems darbams.“

Teigiami socialinio verslo atsiliepimai ir poreikis parodo, jog socialinio verslo atstovams dalyvavimas masiniuose renginiuose ir galimybė pristatyti savo idėją yra sėkmingo verslo vystymo priemonė.

Toliau skaitykite

Trauma, paskatinusi ieškoti naujų sporto metodikų, tapo nuosavo verslo impulsu
Trauma, paskatinusi ieškoti naujų sporto metodikų, tapo nuosavo verslo impulsu
2019-06-25

Kartais skaudi patirtis ir būdas, kaip ją įveikti, skatina padėti kitiems, turintiems panašių problemų. Ernestos ir Vytauto Glemžų šeima savo sporto klubą „FreeMotion“ įkūrė, kai vyras patyrė traumą, prognozavusią negalią. Tačiau nauja sporto metodika padėjo išgyti bei nuo šiol padeda ir kitiems.

Rado sprendimą, kaip pradinių klasių mokinius įtraukiančiai išmokyti matematikos
Rado sprendimą, kaip pradinių klasių mokinius įtraukiančiai išmokyti matematikos
2019-05-23

Informacinių technologijų apsuptyje, mokymosi būdai turi keistis. O vieną iš efektyvių būdų, kaip pradinių klasių mokinius išmokinti ne tik matematikos, bet ir bendravimo, bendradarbiavimo, rado Andrius Chomičius ir Gerda Surgautaitė, UAB „Eksperimentinė kūrybinio mąstymo laboratorija“ kūrėjai.