logo
search menu open menu close
  • Verslauk - Versli LietuvaVerslauk
  • Plėskis - Versli LietuvaPlėskis
  • Eksportuok - Versli LietuvaEksportuok
  • Analitika - Versli LietuvaAnalitika
  • Paslaugos - Versli LietuvaPaslaugos
  • Naujienos - Versli LietuvaNaujienos
  • Renginiai - Versli LietuvaRenginiai
  • Versli LietuvaApie mus
  • Kontaktai - Versli LietuvaKontaktai
  • Verslauk - Versli LietuvaVerslauk
  • Plėskis - Versli LietuvaPlėskis
  • Eksportuok - Versli LietuvaEksportuok
  • Analitika - Versli LietuvaAnalitika
  • Paslaugos - Versli LietuvaPaslaugos
  • Naujienos - Versli LietuvaNaujienos
  • Renginiai - Versli LietuvaRenginiai
  • Versli LietuvaApie mus
  • Kontaktai - Versli LietuvaKontaktai
Naujienlaiškis
Prenumeruokite naujienlaiškį ir sužinokite naujienas pirmieji
Sutinku su Inovacijų agentūros privatumo politika.
Naujienlaiškis užsakytas sėkmingai!
Konsultuokitės su mumis
  • LT
  • EN

Pagrindinis Verslauk Rinkos analizė

Rinkos analizė

Norint sėkmingai dirbti rinkoje, kurioje vyksta visi sandoriai, prekių/paslaugų pirkimas – pardavimas, investavimas ir kt., reikia tą rinką pažinti. O tam, kad pažinti, ją reikia ištirti. Apibūdinant situaciją rinkoje svarbu nustatyti jos esamą būklę, kokie aplinkos veiksniai ją įtakoja, atlikti rinkos kitimo tendencijų ir potencialo analizę, panagrinėti ankstesnes tendencijas ir pardavimų prognozes keletui metų į priekį. Reikia išnagrinėti svarbiausius verslo aplinkos teisinius, politinius, vyriausybinio reguliavimo, technologinius, ekonominius, socialinius, kultūrinius ir net etninius veiksnius ir pateikti numatomas jų kitimo tendencijas, kurios gali būti svarbios siekiant numatytų tikslų.

Taip pat derėtų paanalizuoti, kaip naujo produkto atėjimas į rinką paveiks visos rinkos pardavimų apimtis, kainas, kaštus, pelną. Labai svarbu nustatyti, kokios ir kur yra potencialios naujo produkto rinkos. Vertinant paklausą rinkoje, reikia išsiaiškinti, kas yra pagrindiniai analogiškos produkcijos pirkėjai, koks jų pageidaujamas pirkti kiekis ir už kokią kainą, kada jie perka ir kaip atsiskaito, ar patenkinami vartotojų poreikiai ir ar tie vartotojai pasiryžę už tai mokėti. Atlikdami rinkos analizę, Jūs turite atsakyti į kelis esminius klausimus:

Kas yra jūsų vartotojai?

Ar tai visi asmenys nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų, išsilavinimo, užsiėmimo, gyvenamosios vietos ar būdo. Ar pasirinkimą riboja tik asmeniniai žmonių poreikiai, pomėgiai, sveikatos būklė ir, žinoma, pasiūla. Norint išsiaiškinti, ar įmonės gaminiai turės paklausą, reikia išanalizuoti jų paklausą įtakojančius veiksnius. Norėdami sužinoti ar reikalinga tokia prekė/ paslauga, galite apklausti savo miestelio gyventojus.

Kas ir kokie yra jūsų konkurentai?

Objektyviai išanalizuokite konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses, dydį, plėtrą ir pelningumą, įvaizdį rinkoje ir pozicionavimo strategiją, esamą bei buvusias strategijas, įmonės organizacinę kultūrą.

Įmonės aplinkos tyrimo sritys:

  1. Aplinkos dinamikos analizė. Įvertinkite, kiek aplinka dinamiška ir stabili.
  2. PEST analizė: Politiniai (tarptautinė ir vidinė šalies situacija) veiksniai, Ekonominiai (ekonominis augimas, infliacija, užimtumas, palūkanų normos, valiutų kursų svyravimai, investicijų klimatas) veiksniai, Socialiniai ir Kultūriniai (gyventojų vartojimo pokyčiai, švietimas, sveikatos apsauga) veiksniai, Technologiniai (naujos technologinės galimybės) veiksniai, Teisiniai (šalies ir Europos teisiniai reguliavimai) veiksniai, Ekologiniai (klimato kitimas, šalies ar region ekologiniai pokyčiai) veiksniai.
  3. Svarbiausi sėkmės veiksniai. Tai veiksniai, kurie nulemia įmonės sėkmę rinkoje: darbo sąnaudos, paskirstymo kanalai, “priėjimas” prie klientų arba geografinė padėtis, “priėjimas” prie žaliavų ir kitų išteklių, finansinis pajėgumas, žinomumas, prestižas.
  4. Penkių jėgų modelis. Apima esamus ir naujus konkurentus, klientų bei tiekėjų derėjimosi galią ir Jūsų sukurto produkto/paslaugos pakaitalų grėsmę.
  5. Rinkos sąlygų analizė.
  6. Konkurentų analizė.
  7. Klientų analizė.

Rinkodara

Įmonės strategija

Rinkos analizė

Rinkodaros planas

Pardavimo proceso etapai

Ar šis puslapis buvo naudingas?
Ačiū už atsiliepimą
Taip
Ne
Konsultuokitės su mumis

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Sutinku su „Versli Lietuva“ privatumo politika.

Kontaktai

Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247, Vilnius, Lietuva

 

Administracijos tel. nr. 8 620 75 756
el. p. info@inovacijuagentura.lt

 

Konsultacijų tel. nr. 8 700 77 055
el. p. konsultacijos@inovacijuagentura.lt

 

 

Darbo valandos

Pirmadienis – penktadienis 8.00 – 17.00

Pietų pertrauka 12.00 – 13.00

Privatumo politika
facebook linkedin instagram

Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį naudojantis šia svetaine. Spauskite „Patvirtinti“, jog perskaitėte ir priimate mūsų slapukų politiką.

Galite blokuoti slapukų naudojimą arba juos išjungti nustatymuose.

Versli Lietuva
Slapukų politika

Slapukais vadinami informacijos elementai, perkeliami iš interneto svetainės į jūsų kompiuterio standųjį diską. Tai nedideli informacijos failai, kurie leidžia interneto svetainėms išsaugoti ir vėl pasiekti informaciją apie naudotojo naršymo įpročius. Slapukus naudoja dauguma interneto svetainių, nes jie yra viena iš daugybės priemonių, kurios padeda pritaikyti interneto turinį prie naudotojų poreikių. Slapukai leidžia interneto svetainėms teikti prie naudotojų poreikių pritaikytas paslaugas (pavyzdžiui, įsimenant prisijungimo duomenis, išlaikant pirkinius pirkinių krepšelyje arba rodant tik konkretų naudotoją dominantį turinį).

Būtinieji slapukai

Šie slapukai leidžia interneto svetainei įsiminti jūsų pasirinktus dalykus (tokius, kaip pvz. jūsų miestas, kalba ar regionas) ir pasiūlyti patobulintas, jums asmeniškai pritaikytas funkcijas. Šių slapukų renkamą informaciją galima padaryti anoniminę, be to, jie negali stebėti jūsų naršymo veiklos kitose interneto svetainėse.

Jei išjungsite šį slapuką, mes negalėsime išsaugoti jūsų nuostatų. Tai reiškia, kad kiekvieną kartą, kai lankotės šioje svetainėje, reikės dar kartą įjungti arba išjungti slapukus.

Trečiųjų šalių slapukai

Šis puslapis naudoja Google Analytics surinkti anoniminei informacijai apie vartotojus, tokiai kaip lankytojų skaičius ar populiariausi puslapiai interneto svetainėje.

Pirmiausia įgalinkite Būtinuosius slapukus, jog galėtume išsaugoti jūsų nustatymus!